مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه پاسداران هیچگاه وارد دسته‌بندی و جناح‌های سیاسی نمی‌شود اما بر اساس وظیفه ذاتی خود از نظام ولایی جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن تا پای جان دفاع و ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 02 May 2017
حجت‌الاسلام محمودی‌زاده عصر امروز در جشن اعیاد شعبانیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار نقش مهم پاسداران در عرصه های انقلاب اسلامی بر شمرد و اظهار داشت: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه‌ای مهم و بزرگ که به سپاه پاسداران محول شده است.

وی با بیان اینکه پاسداران الگوی ایثار و شجاعت در جامعه محسوب می‌شوند افزود: ایثار، شجاعت و فداکاری از نماد بارز پاسداران است که این  مهم از فرهنگ و  حماسه امام حسین (ع)  الگوبرداری کرده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با  تاکید بر ارتقا توان معنوی و توجه به خودسازی تصریح کرد: بالا بردن توان معنوی و خودسازی رسالت و وظیفه همه انسان‌ها است که  برای پاسداران این مسئولیت سنگین‌تر و بیشتر است.

محمودی‌زاده با بیان اینکه پاسداری از خود و از انقلاب مهم‌ترین رسالت پاسداران است گفت: کسی می‌تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند که در گام نخست از خود نگه‌داری و پاسداری کرده باشد.

وی، پاسداری از خود مقدمه‌ای از پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: رعایت حریم شرعی، عرفی و سازمانی از مواردی است که پاسداران ملزم به رعایت آن هستند تا بتوانند از خود و انقلاب اسلامی پاسداری و مراقبت کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران هیچگاه وارد دسته‌بندی و جناح‌های سیاسی نمی‌شود اما بر اساس وظیفه ذاتی خود از نظام ولایی جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن تا پای جان دفاع و ایستادگی می‌کند.

در این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، نمایشگاه کتاب در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار