امام جمعه بوشهر گفت: ولایتمداری و تولید علم از ماموریت‌های طلاب حوزه‌های علمیه که در این راستا پروژه نخبه‌پروری در حوزه علمیه خواهران بوشهر اجراء می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 02 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعداز ظهر امروز در جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این ماه، ماه بزرگی است و باید در این ماه مراقبت شود زیرا گرامی‌ترین و برترین انسان نزد خدا، آن‌کسی است که از تقوای خود برای عدم سقوط در باتلاق گناه، مراقبت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به اعمال دینی تصرح کرد: یکی از موارد و مصادیق تقوا، انجام وظایف عبادی مانند نماز و روزه و همچنین وظایف شغلی مانند درس خواندن است که باید در هر شغل و مقامی که هستیم، وظایف مربوط به آن را به‌خوبی و با دقت انجام دهیم تا از زمره با  تقوایان قرار بگیریم.

امام‌جمعه بوشهر با تشکر و قدردانی از خیران و مدیران مدارس، اظهار کرد: بدون هیچ مبالغه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر در تمامی مسائل انقلابی پیشتاز هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: طلاب حوزه‌های علمیه، مبلغ دین هستند و بنابراین باید خوب درس بخوانند، تبلیغ مؤثر داشته باشند و در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و مهم، حضور فعال و تعیین‌کننده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به تولید علم خاطر نشان کرد: ولایتمداری و تولید علم از دیگر وظایف طلاب حوزه‌های علمیه است و هرکدام از طلاب باید بتوانند کتبی را تألیف کنند که در آینده از همان کتب در حوزه‌های تدریس شود.

صفایی بوشهری بابیان اینکه  پروژه نخبه‌پروری در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اجرایی می‌شود ابراز کرد: ولایتمداری و تولید علم از ماموریت‌های طلاب حوزه‌های علمیه که در این راستا پروژه نخبه‌پروری در حوزه علمیه خواهران بوشهر اجراء می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: من خیلی خوشحال می‌شوم که دخترانم در مدارس علمیه استان بوشهر که مایه عزت هستند، با توکل به خدا و درس خواندن به‌جایی برسند که از آن‌ها برای سخنرانی در استان‌های بزرگ دعوت شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار