فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جوان‌گرایی در سپاه از کارهای مهم و اساسی بوده که خیرات و برکات فراوانی برای سازمان داشته است.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 02 May 2017
سردار فتح‌الله جمیری صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر، اظهار داشت: سپاه بنا به تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری برای سپردن مسئولیت‌ها به پاسداران جوان گام‌های بلندی برداشته و سپاه امام صادق(ع) نیز به تبع آن بیشتر مسئولیت‌ها را به پاسداران جوان سپرده که با تغییر این رویه ما شاهد اجام ماموریت‌ها به نحو شایسته‌ای بوده‌ایم.

جمیری با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی در سپاه از کارهای مهم و اساسی بوده که خیرات و برکات فراوانی برای سازمان داشته است، گفت: جوانان ولایی با شور و نشاط و انگیزه بالای خود و با پذیرش مسئولیت تحولات اساسی در انجام ماموریت‌ها از خود نشان داده‌اند.

وی ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ درویشی در مدت تصدی مسئولیت مسئولیت سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر و به دلیل تشرف به بازنشستگی، طی حکمی سرگرد پاسدار عبدالهادی سبحانی‌خواه را به جای وی معرفی کرد.

سرگرد عبدالهادی سبحانی‌خواه مسئول جدید سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر نیز در این مراسم با تشکر از عنایت و توجه فرمانده سپاه بوشهر به جوانان، گفت: برای پیشبرد کار عظیم فرهنگی راهیان نور نیاز به تلاش مضاعف است.

سبحانی‌خواه با تاکید بر تعامل همه کمیته‌های راهیان نور و نواحی مقاومت در این راه فرهنگی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، ادامه داد: امید است با توکل بر خدای بزرگ و همدلی و همکاری مسئولان در نواحی این مسئولیت خطیر را هر ساله با کیفیت بالایی به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی بزرگی همچون راهیان نور نیاز به تلاش‌های شبانه‌روزی دارد، اظهار داشت: سعی داریم در این راه از تجارب همکاران خود در سپاه استان و نواحی به بهترین نحو استفاده کنیم.

در این آئین سرگرد پاسدار عبدالهادی سبحانی‌خواه به عنوان مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر معرفی شد.

سرگرد پاسدار سبحانی‌خواه پیش از این مسئولیت‌های اردویی، گردشگری و راهیان نور و فرماندهی حوزه کارگری شهید تندگویان شهرستان بوشهر بر عهده داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار