سرپرست اداره اشتغال منطقه ویژه پارس از کاهش ۱۸ درصدی پرونده های دعاوی کارگری این منطقه در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 May 2017
به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، عقیل منفرد در حاشیه همایش روز جهانی کار و کارگر از کاهش ۱۸ درصدی پرونده‌های دعاوی این اداره در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.

منفرد اضافه کرد: کاهش پرونده‌های دعاوی کارگری در منطقه ویژه پارس ناشی از افزایش بازرسی‌های این اداره برای کاهش موارد نقض قانون توسط شرکت‌ها بوده است.

سرپرست اداره اشتغال منطقه ویژه پارس افزود: اکثر دعاوی اختلافی در زمینه اختلافات کارگر و کارفرما، بیمه بیکاری و بررسی مشاغل سخت و زیان آور بوده است.

منفرد افزود: در مورد امنیت شغلی کارگران هماهنگی با دیوان محاسبات کشور و حسابرسی شرکت ملی نفت ایران برای نیل به این هدف انجام شده است و همچنین در زمینه حمایت از کارفرماها نیز یکپارچه‌سازی قراردادها و آیین نامه انظباطی کارگاه‌ها را مد نظر قرار دادیم.

وی، انتخابات شوراهای کارگری برای انتخاب نماینده کارگران در احقاق حقوق کارگران و بحث مکانیزاسیون همه رسیدگی‌های پرونده‌های کارگری را از سایر اقدامات مهم اداره اشتغال منطقه ویژه پارس خواند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار