رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: شمار تلفات سوانح رانندگی درون شهری استان بوشهر در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۱۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 May 2017
سرهنگ قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در همایش روز ایمنی و حمل نقل در منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خطای انسانی بالاترین عوامل تصادفات  ارزیابی شده است اظهار داشت:   با توجه به آمار بالای تصادفات در سطح کشور، و تاثیر خطای انسانی در تصادفات، رانندگان همیشه باید رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در بیشتر نقاط کشور و استان راه‌های شهری و بین شهری نوسازی و گسترش  یافته است تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از تصادفات به مسیر و وضعیت راه‌ها مربوط می‌شود، مسئولان مربوطه باید توجه ویژه و خاصی برای بهبود راه‌های فرسوده و غیراستاندارد داشته باشند.

کشکولی سرعت، سبقت غیر مجاز و تجاوز از سمت چپ را بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای بیان کرد و گفت: خوشبختانه شمار تلفات سوانح رانندگی درون شهری استان بوشهر در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه قبل 100 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به کاهش تصادفات جرحی در فروردین امسال در شهرهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: در فروردین امسال تصادفات جرحی کاهش دو درصدی یافته است  که در مجموع 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حوادث درون شهری در استان بوشهر ثبت شده است.

 در این همایش از رانندگان و کارمندان برتر ترابری منطقه دوم دریایی ارتش تقدیر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار