امام جمعه بوشهر گفت: مسئولی که دچار آفات رفاه طلبی، تجمل گرایی، اخذ حقوق‌های نجومی و بی توجهی به مردم شده، چگونه می‌تواند جهادی عمل کند.
کد خبر: ۴۱۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با جانبازان استان بوشهر  با بیان اینکه ایثارگران با حضور در دفاع مقدس، وظیفه خود را به نهایت رساندند اظهار داشت: اوج ایمان در شرایط کنونی و نهایت عمل صالح، دفاع مقدس و حضور رزمندگان در جبهه جنگ و شهدایی بود که با شهادتشان آسمانی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابا اشاره به اینکه جانبازان جایگاه ویژه‌ای نزد ایزد منان دارند تصریح کرد: انسانی که جانباز است و در این رابطه صبر می‌کند، طبق آیات قرآن، خداوند پاداشی بیش از صبرشان به آنها می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه زندگی با نهایت پیشرفت و معنویت و اخلاق دو موضوع  مهم و اساسی در اسلام است افزود:  اسلام دو چیز اساسی می‌خواهد، یکی زندگی با نهایت پیشرفت بر اساس عدالت و دانش و دیگری، زندگی پر از معنویت و اخلاق بر اساس ایمان و تقوا است.

 صفایی بوشهری  با بیان اینکه دشمنان، در ترویج گناه و بداخلاقی در جامعه تلاش می‌کنند خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که هیچگاه زندگی با نهایت پیشرفت و معنویت و اخلاق  در جامعه اسلامی تحقق پیدا نکند به همین سبب  بی ایمانی، گناه و بداخلاقی را ترویج می‌کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال آن هستند که هیچگاه در جهان، رفاه، عدالت و آسایش به شکل عمومی مستقر نشود گفت: دشمنان اسلام به دنبال آن هستند که هیچگاه در جهان، رفاه، عدالت و آسایش به شکل عمومی مستقر نشود چون  ثروت و قدرت بین همه در جهان تقسیم می‌شود که این مخالف عقاید جهان استکبار است زیرا آنها ثروت و قدرت را تنها برای خود می‌خواهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه از همان زمانی که ادیان الهی تشکیل شده و اسلام بروز کرده و پیامبر گرامی اسلام (ص) مبعوث شده تهاجمات علیه اسلام آغاز شده تصریح کرد: از آن زمان دشمنان اسلام به اشکال مختلف علیه نظام اسلامی تهاجم نظامی و غیر نظامی انجام داده‌اند.

صفایی بوشهری افزود: دشمن وقتی می‌بیند که اسلام به دنبال عدالت، آسایش اجتماعی، پیشرفت، معنویت، تقوا و اخلاق است، مرگ خود را در این امور می‌بینند به همین سبب با تمام وجود علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تنها راه حفظ اسلام و انقلاب، جهاد در راه خدا است، اظهار داشت: تنها راه بقاء اسلام، نظام اسلامی ایران و حفظ این کیان، جهاد نظامی، فرهنگ، سیاسی، اقتصادی و علم و فنآوری در راه خدا است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گفت: مسئولان در تمامی رده‌ها باید با همان نگاه جهادی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشتند، در تمامی زمینه‌ها جهادی عمل کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولانی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند نمی‌توانند جهادی عمل کنند بیان داشت: برخی از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و در عین حال می‌گویند که می‌خواهیم جهادی عمل کنیم، مگر می‌شود مسئولی حقوق نجومی بگیرد و بخواهد جهادی عمل کند؟

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مسئولی که دچار آفات رفاه طلبی، تجمل گرایی، اخذ حقوق‌های نجومی و بی توجهی به مردم شده، چگونه می‌تواند جهادی عمل کند؟

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه مسئولان باید همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس، جهادی عمل کنند، اظهار داشت: این مهم سبب می‌شود که نظام پیشرفت و اقتدار پیدا کند، بر اقتدار آن افزون شود و مردم در پرتو این جهادی عمل کردن، بهره مند شوند و راحت زندگی کنند.

صفایی بوشهری افزود: دفاع مقدس یک مدرسه برای جهادی عمل کردن برای حفظ انقلاب در طول تاریخ است و هرکدام از شما جانبازان عزیز، یک الگوی این معنا هستید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید روحیه جهادی عمل کردن، ولایتمداری و دنیا گریزی برای مسئولان احیاء شود، تأکید کرد: تمامی مسئولان در تمامی رده‌ها باید از رزمندگان درس بگیرند که جهادی عمل کنند و نگاهشان به دنیا نباشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار