رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات شوراهای اسلامی دو شهر بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می‌شود که برای آشنایی مردم با نحوه رای‌گیری الکترونیکی این صندوق‌ها در چند نقطه این دو شهر مستقر می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 May 2017
عبدالکریم گراوند صبح امروز در سومین نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر که به صورت ویدئو کنفرانس باستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه توجه به قانون در همه فرایند انتخابات مورد تاکید است اظهار داشت: در همه مراحل و فرایندهای انتخابات باید مر قانون ملاک عمل و تصمیم گیری دست اندرکاران انتخابات باشد.

وی با تاکید بر این نکته که چشم پوشی نکردن از موارد جزیی در امر انتخابات باید سرلوحه کار باشد افزود: رودربایستی از آفت‌های اجرای انتخابات است و نباید مجریان انتخابات دچار این آفت شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر هم‌گرایی فرمانداران و بخشداران با هیئت‌های بازرسی بیان کرد: تعامل و همگرایی دست اندرکاران و مجریان انتخابات ضرورت‌های برگزاری باشکوه انتخابات 29 اردیبهشت است.

گراوند با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران مسئول حسن برگزاری انتخابات و اجرای آن در شهرستان‌‌ها و بخش‌ها هستند تاکید کرد: قانونگذار در کنار فرمانداران و بخشداران، مجموعه بازرسان را پیش بینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بازرسان کاری حساس و مهم در اجرای انتخابات دارند، تصریح کرد: در امر انتخابات هر جا احساس کنیم فردی در مسیر قانونی درست عمل نکرده، تصمیم لازم برای برخورد گرفته می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر توجه به حق‌الناس در همه فرایندهای جامعه گفت: در پاسداری از آرای مردم در انتخابات شورای  اسلامی و ریاست جمهوری بعنوان حق الناس نباید کوچکترین غفلت و بی‌توجهی انجام شود.

گراوند با بیان اینکه کار هیئت بازرسی کمک به انجام درست اجرای انتخابات است، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، همه اعضای بازرسی و مجریان در برگزاری سالم این همه پرسی با حساسیت اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر  با اشاره به اینکه اعضای هیئت بازرسی استان بوشهر کار نظارتی در انتخابات انجام می‌دهند خاطر نشان کرد: بازرسان در کنار مجریان و ناظران انتخابات کار نظارتی را انجام می‌دهند به همین سبب آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات از سوی اعضای هیئت بازرسی ضروری است.

وی از برگزاری انتخابات شوراهای دو شهر بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی خبرداد و افزود: انتخابات شوراهای اسلامی دو شهر بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می‌شود که برای آشنایی مردم با نحوه رای‌گیری الکترونیکی  این صندوق‌ها در چند نقطه این دو شهر مستقر می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار