نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس از ۶ ماه قبل آماده افتتاح بود و ۷۰ درصد این پروژه در دولت های قبل اجرا شده بود.
کد خبر: ۴۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 01 May 2017
حسین هاشمی تختی نژاد با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور که افتتاح و بهره برداری از پروژه ستاره خلیج فارس را یکی از نتایج برجام خوانده بود گفت: اینکه اجرا و بهره برداری از این پروژه را از برکات برجام معرفی می کنیم حرف دقیقی نیست.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۷۰-۸۰ درصد اجرای پروژه ستاره خلیج فارس در زمان تحریم ها و در دولت قبل اجرا شد، البته مشکلاتی برای واردات برخی تجهیزات وجود داشت اما مسئولان برای اجرای این پروژه تلاش زیادی کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجری اجرای این پروژه قرارگاه خاتم بود گفت: در واقع قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء  این پروژه را اجرا و دولت آنرا افتتاح کرد.

هاشمی افزود: پروژه ستاره خلیج فارس باید ۶ ماه پیش افتتاح می شد و ۳ بار اعلام شد که رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه به استان هرمزگان سفر می کند اما هر بار افتتاح پروژه به تاخیر افتاد به نظر می رسد دولت برنامه ریزی کرده بود تا مراسم افتتاحیه این پروژه در ایام انتخابات برگزار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار