بازیگر سریال «لیسانسه ها» با اشاره به تغییرات فاز دوم این سریال بیان کرد که در این فاز فانتزی کار بیشتر شده است.
کد خبر: ۴۱۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 01 May 2017
امیر کاظمی بازیگر سریال «لیسانسه ها» که این روزها فاز دوم تصویربرداری آن به کارگردانی سروش صحت انجام می شود گفت: این فصل کار استرس زایی داریم چون فصل اول بازخوردهای خوبی گرفتیم و باید خیلی بهتر از فصل اول باشیم تا این تصویر خوب خراب نشود.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است بازیگران در فصل دوم بهتر هم باشند اما باز هم مخاطبان می گویند که فصل اول سریال بهتر بود. 

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره فاز دوم این سریال و تفاوت ها با فاز اول که سال گذشته پخش شد، گفت: این یک سریال ۶۰ قسمتی بود و فاز ۲ درواقع ادامه داستان فصل اول است یعنی به همان شکل که در قسمت آخر حبیب در راه دندانپزشکی بود و من خانمی را دیدم و عاشقش شدم قسمت بعدی در ادامه همین اتفاقات رخ می دهد.

بازیگر نقش مازیار اضافه کرد: اتفاق جدیدی این میان رخ نداده و کمی پرداخت سکانس ها بیشتر و فانتزی کار و موقعیت های کمدی بیشتر شده است.

کاظمی که در «شمعدونی» نیز با سروش صحت همکاری داشت درباره ارایه پیشنهاد به عنوان بازیگر در حین ضبط و تولید گفت: من از «شمعدونی» با سروش صحت کار می کردم و او همان زمان هم می گفت «هر پیشنهادی که دارید خواهش می کنم به من بگویید ولی این را هم بدانید که ۹۹ درصد آنها رد می شود». من سه سال مداوم است که با او کار می کنم سر پلان بداهه بازی نمی کنیم و هر پیشنهادی که داریم در تمرین ها ارایه می کنیم.

وی در واکنش به اینکه علی رغم موقعیت های چالشی که نقشش با آنها مواجه است اما مازیار بیشتر نمودی مثبت دارد، اظهار کرد: من نقش مازیار را چندان مثبت نمی بینم. او با پدرش خیلی خوب است و همیشه هوای پدرش را دارد حتی با دوستانش به خاطر پدرش دعوا می کند و با این حال ویژگی های منفی هم دارد.

کاظمی همچنین با اشاره به اینکه شخصیت مازیار به تدریج در طول داستان پررنگ شد، اظهار کرد: مازیار قرار بود به عنوان یک نفر که خیلی دوست دارد به خارج برود در قصه باشد و کم کم شخصیتش در کنار دو دوست دیگر شکل گرفت و خدا را شکر همین نقش آنقدر گرفت که در طول سریال چندین کار جدی به من پیشنهاد شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره داستان های این سریال و شوخی با موقعیت های تراژیک زندگی تصریح کرد: مازیار می خواهد به خارج برود اما پول ندارد و در ضمن متوجه می شود سرطان هم دارد و باید شیمی درمانی کند. او عاشق هم شده و پدرش معتاد است و شما نمی دانید به این همه مشکل بخندید یا گریه کنید. درواقع اینها یک سری مسایل فاجعه است که ما کمدی کارش می کنیم. با این حال اگر این مجموعه باعث شود که خانواده ها کمتر زندگی را سخت بگیرند و به مسایل روزمره خود بخندند خیلی خوب است. اگر مخاطبان فکر کنند حداقل چند رفیق دارند که کنارشان هستند کمتر رنج می برند. 

وی در پایان گفت: «لیسانسه ها» یک کمدی تلخ است و مسایل و مشکلات را مطرح می کند و فکر می کنم در این سال ها کمتر سریالی داشته ایم که این چنین به صراحت مشکلات جوانان را در حوزه کار و یا ازدواج مطرح کند. این سریال هم با این ویژگی ها بازخوردهای بسیار خوبی داشت و خود من بعد از کار بازخوردهای زیادی از افرادی داشتم که به طور مثال می گفتند پدرشان معتاد است اما دوستش دارند و یا لیسانس تاریخ دارند و بی کار هستند. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار