مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: روشنگری و بصیرت افزایی تنها وظیفه سپاه در امر انتخابات است.
کد خبر: ۴۱۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 01 May 2017
حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی یکشنبه‌شب در جمع بسیجیان تنگستان گفت: انسان تنها مخلوقی است که خداوند آن را صاحب اختیار و انتخاب خلق کرده و چگونه زیستن را در همه ابعاد زندگی حتی پرستش به او عطا کرده است.

وی افزود: انسان برای تامین دنیا و اخرت خود نیازمند جامعه‌ای سالم است که برای تحقق این مهم می‌بایست مدیرانی موفق اداره آن جامعه را عهده‌دار شوند که امروز انتخابات فرصتی است تا در جوامع مختلف انسان‌ها بهترین‌ها را برای نشستن بر کرسی اداره امورات خود  انتخاب کنند.

دشتی حسینی تصریح کرد: در نظام اسلامی ما نیز به دلیل موقعیت استراتژیکی که در جهان داریم انتخابات کانون نگاه بسیاری از ملت‌ها و تاثیرگذار در میان حکومت‌های قوی و ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای مستضعف و تحت سلطه مستکبرین از انتخاب افراد صالح بر منصب ریاست جمهوری کشور ما خوشحال و این مهم برای آنها امید بخش است و به دنبال آن برای دشمنان مایوس کننده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: ملت ایران اسلامی پرچم سبز مهدویت را در پیش رو و پرچم سرخ شهادت را بر دوش دارد تا همواره امید مستضعفان جهان و خاری در چشم مستکبران باشد.

وی اضافه کرد: انتخابات میعادگاه عاشقان اسلام ناب محمدی است که مردم فهیم نظام مقدس اسلامی با انتخاب فرد اصلح هم دنیای خود را آباد می کنند و همه زمینه را برای آخرتی آباد تر فراهم خواهند کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: معمار کبیر انقلاب وظیفه ذاتی سپاه را حراست و پاسداری از کیان نظام ترسیم کرد و در این راستا در طول عمر انقلاب سپاه همواره حرکتش بر مدار قانون و عقلانیت بوده است.

وی بیان کرد: امروز سپاه با قدرت و اقتدار در مقابل تفکری که بخواهد خدشه‌ای به نظام اسلامی، ارزش‌های ناب و دستاوردهای آن وارد کند و در صدد تخریب، تحریف و تضعیف اصول انقلاب گام بردارد با تکیه بر قانون و عقلانیت خواهد ایستاد.

حجت الاسلام دشتی حسینی افزود:  امروز روشنگری و بصیرت افزایی تنها وظیفه سپاه در امر انتخابات است و این نهاد مقدس با راهنمایی و هدایت اقشار مختلف مردم در این راستا گام بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: مهمترین شاخصه‌ای که کاندید اصلح ریاست جمهوری می‌تواند داشته باشد دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنات خداست که البته این عین آموزه های قرآنی ماست و البته بعد از آن مولفه عدالت گستری که موجب حفظ بنیان و کیان نظام اسلامی می شود بسیار مهم خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار