رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در نقاط مختلف استان بوشهر فعال می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 30 April 2017
سید محمد صادق هاشمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم ستادهای حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر پایبندی به قانون است که در همه ستادها این موضوع رعایت می‌شود.

وی از افزایش حمایت‌ها از حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر و دیگر نقاط کشور خبر داد و اضافه کرد: شاهد اعلام حمایت از اقشار مختلف هستیم که با گرایش‌های مختلف سیاسی به حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی می‌پردازند.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: افراد زیادی در شبانه روز اخیر با مراجعه به ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی خواستار برپایی ستادهای خودجوش مردمی شده‌اند که تصمیم‌گیری در این زمینه برای صدور مجوز این ستادها از طریق ستاد مرکزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه شاهد حمایت‌های گسترده‌ای از حجت الاسلام رئیسی هستیم تاکید کرد: به دلیل نوع رفتار انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری و تمرکز بر مشکلات مردم شاهد افزایش حمایت اقشار مختلف هستیم.

هاشمی با اشاره به راه‌اندازی ستادهای حجت الاسلام رئیسی در نقاط مختلف استان، گفت: روسای کمیته‌ها و زیرمجموعه آنها در سطح استان و روسای شهرستانی ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر حکم گرفته‌اند.

وی بیان کرد: شخصیت مثال‌زدنی حجت‌الاسلام رئیسی که با آرامش اقدام به اعلام مشکلات کشور و برنامه‌های خود برای خروج از این شرایط کرد بر دل مردم استان بوشهر نیز نشست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار