فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن می‌خواهد پاسداران را از صحنه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و فن‌آوری نظام خارج کند تا اینکه به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۴۱۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 30 April 2017
سردار محمدتقی صفری شنبه‌شب در همایش پاسدار خوبی‌ها باشیم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: باید ویژگی‌های الهی و اخلاقی چنان در وجود پاسداران برجسته باشد که در جامعه، زندگی و عرصه‌های مختلف کشور به خوبی نشان داده و برای همه الگو باشد.

صفری با بیان اینکه برجستگی خصوصیات اخلاقی الگو گرفتن از امام حسین(ع) است، ادامه داد: برجستگی این خصوصیات در وجود پاسداران نشان از سیمای پاسداری و تعهد درونی آنها به خدای بزرگ، قرآن و امامان معصوم(ع) است.

وی به خصوصیات برجسته پاسداری در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: صبر، شکیبایی، ایمان به خدا، پایداری، صلابت، مجاهدت، ولایت‌مداری و استکبارستیزی از خصویات برجسته پاسداری است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد این ویژگی‌ها را از پاسداران ما بگیرد، تصریح کرد: پاسدار در مقابل دشمن قوی، شجاع، نترس و باصلابت بوده و در برابر مظلوم نیز افتاده و متواضع است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه پاسدار باید سرچشمه همه خوبی‌ها باشد، گفت: دشمن با طرح‌ریزی و برنامه قوی می‌خواهد پاسداران را از صحنه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و فن‌آوری نظام خارج کند تا اینکه به اهداف خود برسد.

صفری با بیان اینکه دشمن می‌داند که پاسداران در مقابل تهاجمات آنها نفوذناپذیر هستند، گفت: استکبار می‌خواهد از هر معبر و گذرگاهی در پاسدار انقلاب اسلامی نفوذ کند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران توجه داشته باشند که دشمنان برنامه‌های پیچیده‌ای برای انحراف آنها در فکر خیال خام خود طرح‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر در اعتقادات خود سست شویم به جایی خواهیم رسید که با دستورات علی دوران مخالفت خواهیم کرد زیرا کسانی در زمان امام راحل با ایشان بوودند اما در حال حاضر شمشیر را از رو بر علیه رهبری بسته‌اند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه دشمن با حوصله و حساب و کتاب به مقابله ما آمده است، گفت: دشمن می‌داند که در میدان جنگ نمی‌تواند با ما مقابله کند.

صفری با تاکید بر اینکه دخالت در انتخابات و عضو در گروه‌ها و احزاب سیاسی برای نظامیان ممنوع است، تصریح کرد: باید دور از جناح و گروه‌بازی کسانی انتخاب شوند که برای جامعه مفید باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی جامعه بیکاری و معیشت است، گفت: ما باید کسی که به دنبال حل مشکلات مردم است انتخاب کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار