دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از اشکالات دولت تدبیر و امید استفاده از نیروی سالمند است که از برنامه‌های آقای میرسلیم، استفاده از نیروهای متخصص و جوان سراسر کشور است.
کد خبر: ۴۱۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 30 April 2017
عبدالله فاتحی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های ما این است که زمینه حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه را فراهم کنیم و این کار می‌تواند مملکت را بیمه کند و کاری کند که دشمنان نتوانند در جامعه نفوذ کنند.

وی افزود: نقش نامزدهای انتخابات در بیداری و آگاهی‌رسانی بسیار تاثیرگذار است و حزب موتلفه اسلامی با بیش از ۵۰ سال حضور در صحنه‌های مختلف و مبارزه با استکبار، این دوره تصمیم گرفت به طور جدی وارد عرصه انتخابات شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: آقای میرسلیم با تجربه و سابقه خوبی که دارند به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب نقش مهمی در حزب ایفا کرده است و به همین دلیل این فرد به عنوان فرد اصلح از سوی حزب معرفی شده است و تا کنون برنامه‌های ایشان مورد توجه عقلا و اندیشمندان قرار گرفته است.

فاتحی افزود: ستاد میرسلیم اکنون در چهار شهر استان فعال شده و در دیگر شهرهای شمالی و جنوبی استان نیز فعال خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های ستاد در زمان تبلیغات  بیان کرد: به دلیل اینکه خود کاندیدا تقریبا یک روز در میان در رسانه ملی برنامه‌های خود را ارائه می‌کند هیچ شخصی بهتر از خودشان نمی‌تواند برنامه را ارائه کند و برای جلوگیری از اصراف برنامه خاصی پیش بینی نشده است.

رئیس ستاد سید مصطفی میرسلیم در استان بوشهر با بیان اینکه آقایان رئیسی، قالیباف و میرسلیم هر سه از یک جناح هستند بیان کرد: هر کدام از این سه گزینه پیروز میدان شوند ما پیروز شده‌ایم.

وی افزود: حزب موتلفه از چند سال پیش برنامه‌ریزی برای اداره کشور داشته است و افراد متخصص از سراسر کشور شناسایی و برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت کشور داشته است.

فاتحی اضافه کرد: یکی از اشکالات دولت تدبیر و امید استفاده از نیروی سالمند است که از برنامه‌های آقای میرسلیم، استفاده از نیروهای متخصص و جوان سراسر کشور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار