در فاصله ۲۰ روز مانده تا برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه، ستادهای تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری در بوشهر کم کم فعال می‌شوند و در روزهای آینده شاهد افزایش این ستادها خواهیم بود.
کد خبر: ۴۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 30 April 2017
یکی از اولویت‌های انتخابات، حضور حداکثری مردم است و زمانی این امر محقق می‌شود که افراد در زمان تبلیغات آگاهی، شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنند.

با توجه به اینکه تنها ۲۰ روز به برگزاری دو انتخابات مهم و تاثیرگذار در کشور باقی‌مانده، حال و هوای شهر بوشهر تنها در فضای مجازی گرم است و طیف‌های مختلف سیاسی با راه‌اندازی گروه‌های مختلف در شبکه‌های مجازی به تبلیغات افراد مورد نظر می‌پردازند.

برگزاری بخش اول مناظره‌های انتخاباتی باعث شد تا امروز در همه محافل حرف از مناظره روز گذشته باشد و همین موضوع باعث افزایش شور انتخاباتی در شهرها و روستاها شده است.

فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شود

سرپرست پلیس فتای استان بوشهر بیان کرد: تمام فعالیت های صورت گرفته در فضای مجازی رصد می‌شود و در صورت تخلف با افراد برخورد خواهیم کرد.

قاسمی افزود: افراد باید در زمان تبلیغات توجه داشته باشند که تنها برای حمایت از کاندیدای مورد نظر اهداف و برنامه‌های کاندیدا را بیان کنند و از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند.

وی عنوان کرد: برای اینکه انتخاباتی سالم و به دور از تشویش داشته باشیم باید تک تک افراد جامعه با رفتارهای قانونمند خود تلاش کنند.

تعرفه‌ها و صندوق‌ها به استان بوشهر آمد

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: در استانداری بوشهر از ماه‌ها قبل کمیته‌های مختلف انتخابات فعال شده‌اند.

عباس قلی‌پور با بیان اینکه تعرفه‌ها و صندوق‌ها به استان بوشهر آمده است، افزود: برنامه‌های مختلفی برای پیشگیری از تخلفات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌ها طبق زمان‌بندی انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین آموزش‌های لازم به افراد آغاز شده و تا چند روز پیش از انتخابات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان برگزاری انتخابات ایجاد شور انتخاباتی، مشارکت مردمی و رعایت مر قانون است.



رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر نیز عنوان کرد: احکام مسئولین ستادهای حجت الاسلام رئیسی در همه شهرستان‌ها صادر شده است.

سید محمد صادق هاشمی از  تشکل کمیته‌ها و کانون‌های مختلف در این ستادها خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در این ستاد شناسایی افراد فعال است.

محمد باقر سعادت رئیس ستاد حسن روحانی در استان بوشهر گفت: ستاد حسن روحانی در همه شهرستان های استان فعال شده است.

وی با بیان اینکه حکم همه مسئولان ستادهای شهرستان بوشهر صادر شده، عنوان کرد: همچنین تمامی کمیته‌ها در این ستادها فعال شده است.

رئیس ستاد حسن روحانی در استان بوشهر با اشاره به اینکه حضور حسن روحانی در استان بوشهر درخواست شده، گفت: حضور رئیس جمهور در استان لغو شد اما دلیل لغو این سفر به ما گفته نشده است.

همچنین ستاد محمد باقر قالیباف و سید مصطفی میر سلیم نیز در روزهای پیش رو فعال خواهد شد.

همه افراد فعال در ستادها باید تلاش کنند با رفتارها و منش قانون‌مدارانه تنها با معرفی افراد، زمینه انتخاب صحیح را فراهم کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار