سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: این تیم با توجه به ظرفیت بالایی که دارد در سال‌های آینده می‌تواند یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا باشد.
کد خبر: ۴۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 29 April 2017
مهدی تارتار با بیان اینکه دو هفته قبل از شروع مسابقات لیگ دسته اول به این تیم ملحق شدم اظهار داشت: این یک تجربه سخت برای من بود و با توجه به اینکه تجربه مربیگری در لیگ دسته اول را نداشتم با کمک کادر فنی به جذب بازیکن اقدام کردیم و 40 درصد تیمی که آقای تقوی بسته بود را حفظ کردیم.

وی از عدم اعتماد به مربیان جوان در لیگ‌ها گلایه کرد و گفت: متاسفانه وقتی پول نباشد باشگاه‌ها به سراغ مربیان جوان می‌روند و من به عنوان یک مربی جوان اهداف بزرگی دارم و برای پیشرفت برنامه‌ریزی کرده‌ام.

تارتار با بیان اینکه از وقتی که خودم را شناختم، تحمل ناعدالتی را نداشتم افزود: در دو بازی مس کرمان و ملوان بندر انزلی اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و اگر به لیگ برتر صعود نمی‌کردیم قطعا این داوران را نمی‌بخشیدم و در سایر بازی‌ها داوری عادلانه بود.

وی از لیگ یک امسال به عنوان سخت‌ترین دوره‌های لیگ نام برد و خاطرنشان کرد: در این دوره 10 تیم قابلیت صعود به لیگ برتر را داشت و در جمع مدعیان بودند و باید به به‌جای 2 تیم، 3 تیم به لیگ برتر صعود کنند و یا لیگ دسته اول نیز 16 تیمی شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه مسئولان باشگاه همه امکانات را در اختیار ما قرار دادند افزود: ما باید یک برنامه ریزی مناسب و بودجه خوبی برای لیگ برتر مهیا کنیم تا بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم چرا که اساس موفقیت یک مربی بازیکنان او هستند.

وی به ظرفیت بالای تیم فوتبال پارس جنوبی جم اشاره کرد و افزود: این تیم  با توجه به ظرفیت بالایی که دارد در سال‌های آینده می‌تواند یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا باشد.

تارتار از هواداران به عنوان یکی از شاخص‌های موفقیت تیم نام برد و گفت: در بازی‌های اول فصل شاهد حضور 500 نفری بودیم و این جمعیت تا دیدار با ملوان به 15  هزار نفر رسید که از استان‌های همجوار نیز برای تشویق در ورزشگاه جم حضور پیدا می‌کردند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: تارتار ، جم ، پارس جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار