مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر گفت: در راستای افزایش ایمنی راهها و کاهش هزینه‌های نوسازی جاده‌ها دستگاه اسکنر جاده‌ای با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال در استان بوشهر استقرار یافت.
کد خبر: ۴۱۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 29 April 2017
غلامرضا قاسمی صبح امروز در مراسم رونمایی از اسکنر جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه این دستگاه از امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار است اظهار داشت: دستگاه اسکنر جاده‌ای استان بوشهر قادر است  با سرعت 95 کیلومتر در ساعت عمق خرابی‌ها را تجزیه و تحلیل کند و نتایج را برای رفع به کارشناسان  انتقال دهد.

وی با بیان اینکه دستگاه اسکنر جاده‌ای به مدت سه روز در جاده‌های اصلی استان بوشهر خرابی‌های احتمالی را شناسایی می‌کند گفت:پیش از این خرابی‌های جاده به صورت سنتی و چشمی انجام می‌شد که هزینه‌های بالایی به دنبال داشت.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریالی برای تجهیز جاده‌های استان بوشهر به اسکنر جاده‌ای خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی راهها و کاهش هزینه‌های نوسازی جاده‌ها دستگاه اسکنر جاده‌ای با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال در استان بوشهر استقرار یافت.

قاسمی افزایش ایمنی راهها و کاهش هزینه‌ها را از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه  دانست و تاکید کرد: دستگاه اسکنر سطح جاده‌ای قابلیت عکس‌برداری سه بعدی با دوربین سرعت بالا و مسافت سنج را دارد.

وی سرعت بالا، کیفیت و دقت بالای نتایج آزمایشگاهی  را از ویژگی‌های اسکنر جاده‌ای دانست و تصریح کرد: کاهش هزینه در بهسازی طرح‌ها، ایمنی بالای فرد آزمایش کننده و انجام آزمایش بدون هرگونه ترافیک از  دیگر مزایای دستگاه اسکنر جاده ای است .

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر با بیان اینکه شش استان به اسکنر جاده‌ای مجهز شده‌اند افزود: جاده‌های استان‌های خراسان جنوبی، البرز، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و بوشهر با استفاده از دستگاه اسکنر جاده‌ای اسکن شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار