آئین تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت در شبکه بهداشت شهرستان جم و بیمارستان توحید جم برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 26 April 2017
فرماندار شهرستان جم صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از تلاشگران موفق عرصه سلامت جم اظهار داشت: سلامت از ضروریات زندگی است و دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای خدمات این بخش گامهای بسیار خوبی برداشته است.

فتح‌الله نوروزی با بیان اینکه در دولت یازدهم حوزه سلامت به اولویت اصلی دولت تبدیل شد اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت پس از ۲۰ سال در دولت تدبیر و امید اجرایی شد و با اجرایی شدن این طرح، هزینه درمان در روستاها به سه درصد و در شهرها به شش درصد رسید که افتخاری بزرگ برای دولت یازدهم است.

وی یکی از افتخارات دولت تدبیر را اولویت بخشی به حوزه سلامت به عنوان سرمایه طولانی مدت و اثربخش در کشور دانست و افزود: افتخار می‌کنیم که بند اول منشور حقوق شهروندی تدوین شده در دولت یازدهم به موضوع حق حیات، سلامت و کیفیت زندگی پرداخته است.

نوروزی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت به گونه‌ای عمل کرده که دغدغه‌های مردم کمتر به هزینه‌ها معطوف باشد افزود: قطعا در شهرستان نیز همین نگاه حاکم است و تلاش می‌کنیم دست اندرکاران سلامت، دغدغه زیرساخت‌ها برای خدمات رسانی به مردم را نداشته باشند.

وی افزود: طی دولت یازدهم توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جم روند پر شتابی گرفت و این روند همچنان در حال تداوم است.

فرماندار جم به راه‌اندازی کد دو اورژانس جم اشاره کرد و گفت: پروژه احداث کلینیک دهان و دندان جم نیز با شتاب خوبی درحال اجرا است و طرح‌های مهمی نیز در این حوزه در دست احداث است.

تلاشگران موفق عرصه سلامت شهرستان جم تجلیل شدند

نوروزی با اشاره به ارتقای نمایندگی بیمه سلامت به اداره در دولت تدبیر و امید در جم و راه‌اندازی کارپردازی بیمه سلامت در بخش ریز گفت: در سال ۹‌۲ حدود ۱۲ هزار بیمه شده در جم وجود داشت که این رقم در حال حاضر به بالغ بر ۳۰ هزار نفر رسیده است.

نوروزی افزود: برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم بخش ریز، به‌زودی در این بخش داروخانه راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار جم با تقدیر از مادر شهید بهادری به خاطر اهدای زمین برای اورژانس و خانه بهداشت روستایی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌تری به مشارکت خیرین سلامت در بحث سرمایه‌گذاری‌های بهداشت و درمان داشت.

نوروزی در حاشیه تقدیر از بازنشستگان حوزه سلامت جم، بازنشستگان را نماد تلاش و ایثار در عرصه سلامت دانست.

گفتنی است که آیین تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت در شبکه بهداشت و بیمارستان توحید جم برای اولین بار از سوی فرماندار برگزار شد.

فرماندار جم در این مراسم از قاسمی رئیس شبکه بهداشت و درمان جم، حسین زاده رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت و باقری رئیس بیمارستان توحید تجلیل کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار