جشن محوری بزرگ مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) در حسینیه فاطمه زهرا(س) عسلویه با حضور مشتاقان رسول گرامی اسلام(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 26 April 2017
امام جمعه عسلویه دوشنبه‌شب در این مراسم ضمن تبربک عید فرخنده مبعث و سالروز آغاز رسالت پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر اسلام(ص) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که او را ممتاز و از تمام انبیاء الهی برتر ساخته است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد از تواضع و فروتنی پیامبر به عنوان یکی از صفات برجسته آن حضرت نام برد که باید الگوی ما مسلمانان باشد.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: وظیفه ما مسلمانان نسبت به پیامبر این است که اول او را بشناسیم، دوم اینکه به راه و منش ایشان ایمان و اعتقاد پیدا کنیم و سوم اینکه به سیره و روش آن حضرت عمل کنیم.

هاشمی‌نژاد به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: در بحث انتخابات ما دو وظیفه داریم یکی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: اینکه می‌گویند چگونه فرد اصلح را انتخاب کنیم این قضیه بسیار روشن است؛ فرد اصلح دارای ملاک‌ها و ویژگی‌هایی است یکی از مهمترین ملاک‌های فرد اصلح دینداری و تقواست.

وی ادامه داد: اگر کسی دیندار باشد و تقوا داشته باشد، خداترس است، انگیزه الهی خدمت دارد و فقط دنبال رضایت خداست و دنبال منافع حزب و گروه خود نیز نیست.

این مراسم توسط هیئت برگزاری مناسبت‌های مذهبی شهرستان عسلویه، دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار