جشنواره غذای سالم در دارالقرآن روستای نخل غانم شهرستان کنگان به مناسبت هفته سلامت و با همکاری پایگاه سلامت تمبک برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 26 April 2017
سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت قدس کنگان در حاشیه این مراسم گفت: ترغیب خانواده‌ها به استفاده از غذای سالم و بهداشتی و بومی، پرهیز از غذاهای آماده و فست فود، روی آوردن به استفاده از محصولات کشاورزی و ارگانیک در سفره و طبخ غذا از اهداف برگزاری این جشنواره است.

فاطمه آهوخوش اضافه کرد: در ادامه این جشنواره داوران و کارشناس تغذیه شبکه، ارزش غذایی، طعم و تزیین غذاها را مورد ارزیابی قرار داده و به ۱۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در این جشنواره، معاون سیاسی فرماندار و امور بانوان فرمانداری، شورا و دهیاری روستای تمبک و نخل غانم، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و معاونین شبکه (اداری و بهداشتی)، رئیس مرکز بهورزی، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت قدس و کارکنان شبکه حضور داشتند.

در این جشنواره که با مشارکت مردم تدارک دیده‌شده بود بیش از ۳۵ نوع غذای سالم و متنوع تهیه‌شده بود.

جشنواره غذای سالم در شهرستان کنگان برگزار شد

برپایی مسابقه نقاشی و کاردستی

همچنین به مناسبت هفته سلامت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و کاردستی کرد.

این مسابقه با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد و با توجه به شعار امسال هفته سلامت «زندگی سالم بانشاط و امید» به کشیدن نقاشی و کارت‌پستال کردند و در پایان نیز به ۳۲ نفر از آنان هدایایی اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار