معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت: برخی افراد برای کسب چند رای بیشتر صحبت‌های خلاف واقع می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 26 April 2017
عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش بندر ریگ با تبریک عید مبعث اظهار داشت: خط مقدم خدمت رسانی در وزارت کشور بخشداران هستند چرا که می‌توانند مشکلات و ظرفیت‌ها را شناسایی، پیگیری و رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نباید رفتاری انجام دهیم که موجب خدشه دار شدن امنیت در جامعه شود، بیان کرد: برخی در فصل انتخابات برای کسب چهار رای بیشتر صحبت‌های خلاف واقع به زبان می‌آورند، اما اگر به دنبال پیشرفت ایران هستیم باید در تریبون‌ها و رسانه‌ها مطالبی مطرح شود که به امنیت روانی جامعه ضربه‌ای وارد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت در کشور یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را کاهش داد و و در استان بوشهر نیز یکی از دستاوردهایش رشد ۵۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی بوده است.

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید برای جلب نظر کردن و جمع آوری رای آب در آسیاب دشمن بریزند و کارهای خوبی که در کشور با تلاش و زحمت صورت گرفته است را زیر سوال ببرند.

وی اضافه کرد: برخی از رسانه‌ها افتتاح فازهای پارس جنوبی در عسلویه را که توسط رئیس جمهور افتتاح شد را مورد نقد غیرمنصفانه قرار دادند با وجود اینکه پیشرفت و توسعه کشور توسط هر دولتی انجام شود باید مورد افتخار همگان واقع شود.

وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم پیش روی ما قرار دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به سه نکته مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون تاکید داشته‌اند که مسئولین برگزار کننده در این راستا باید تلاش بسیاری انجام دهند.

وی در خصوص بایدها و نبایدهای انتخابات برای کاندیدا، نماینده کاندیدا و حمامیان آنها بیان کرد و افزود: عدم دروغگویی، اخلاق مداری، قانون مداری، پرهیز از تخریب یکدیگر و توجه به امنیت ملی از جمله بایدهای مهم در انتخابات است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار