فرماندار شهرستان دشتستان گفت: مسیر توسعه تولید و ایجاد اشتغال در دشتستان هموارتر می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 26 April 2017
ارسلان زارع ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دو انتخابات بسیار مهم را پیش رو داریم که به صورت همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در دوران فعالیت خود دستاوردهای‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلف داشته است که از جمله می‌توان به بهبود شاخص‌های اقتصادی همچون نرخ تورم، افزایش رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال اشاره کرد.

 فرماندار شهرستان دشتستان بر لزوم همکاری همه نهادها برای تحقق قانون مداری، کارآمدی، پاسخگویی، عدالت و انصاف تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه سلامت کارهای خوبی صورت گرفته است و طرح تحول نظام سلامت دستاوردهای خوبی برای جامعه داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» خاطرنشان کرد: دولت در راستای بهبود وضعیت اشتغال و توسعه تولید در کشور برنامه جدی دارد و باید تلاش کنیم زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در جامعه فراهم شود و مسیر را برای فعالان این عرصه هموار کنیم.

زارع به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان ۹۵۲ نفر برای شوراها ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۳۷ نفر داوطلبین انتخابات شوراهای شهر بودند.

وی با اشاره به لزوم رعایت قوانین به ویژه در دوره انتخابات گفت: مدیران ادارات دقت کنند تا هرگز از امکانات اداری به حمایت و یا علیه هیچ نامزدی در انتخابات استفاده نشود.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: انتخابات بزرگترین همایش ملی ایرانیان است و مهمترین رویداد سال جاری برگزاری انتخابات با مشارکت و حضور حداکثری مردم همیشه سرفراز ایران است.

وی با تقدیر از معتمدین، داوطلبان شوراهای اسلامی اعم از شهر و روستا، هیئت‌های اجرایی و نظارت بیان کرد: هیئت‌های اجرایی پس از تشکیل و رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان طبق قانون و رعایت تقوا و انصاف رسیدگی‌های خود را انجام داده و نتیجه آن را اعلام کردند.

زارع با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی با ابزار و امکاناتی که با همت دولت اعتدال در اختیار مردم قرار گرفته است گاهی اوقات دیده شده است که بعضی‌ها اخلاق اسلامی را رعایت نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: مدیران بایستی روابط عمومی‌های ادارات خود را فعال کنند تا اگر در جایی نقدی می‌شود با صبر و حوصله و احترام، نقد منتقدان را منصفانه و صمیمانه پاسخگو باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار