قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همزمان با هفته سلامت بیش از ۶۰ طرح درمانی بهداشتی با ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 26 April 2017
حیدر عزیزنژاد شعار هفته سلامت را  «زندگی سالم با نشاط و امید» دانست و اظهار داشت: افزایش سطح آگاهی مردم در زمینه راههای افزایش سلامت و خود مراقبتی از رویکردهای اصلی هفته سلامت است.

وی با بیان اینکه مشکلات روحی روانی از مهم‌ترین عوامل منجر به بیماری است تصریح کرد: در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی از جمله تحرک بدنی، تفریحات سالم و فعالیت گروهی و ورزشی، پیاده‌‌روی، سنجش سلامت با استقرار اکیپ‌های بهداشتی، عیادت از بیماران و آموزش مهارت برگزار می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اجرای طرح سفیران سلامت در استان بوشهر تاکید کرد: طرح سفیران سلامت طرحی موفق برای افزایش آگاهی و فرهنگسازی سلامت میان قشر دانش‌آموزان به عنوان آینده ساز جامعه است.

عزیزنژاد از افتتاح طرح‌های درمانی بهداشتی در استان بوشهر خبرداد و گفت: همزمان با هفته سلامت بیش از 60 طرح درمانی بهداشتی با 650 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان 56 تختخوابی دیر افتتاح می‌شود افزود: بیمارستان امام هادی(ع) دیر که دارای بخش‌های مختلف درمانی و تشخیصی است با 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بیمارستان دیر با مشارکت وزارت نفت ساخته شده است گفت: از 30 میلیارد تومان اعتبار ساخت بیمارستان دیر 11.4 میلیارد تومان آن از سوی وزارت نفت تامین شده است.

عزیزنژاد، مساحت این بیمارستان را 3 هکتار دانست و  بیان کرد: بیمارستان امام هادی(ع) دیر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 45 طرح درمانی در هفته سلامت در استان بوشهر افزود: این طرح‌ها با اعتبار 30 میلیارد تومان همزمان با هفته سلامت عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار