مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش جریانات شمال غربی از امشب آبهای خلیج فارس در استان بوشهر از قسمت‌های شمالی مواج و متلاطم می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 26 April 2017
نادر شفی‌خدایی با اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر اظهار داشت: آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری از اواخر وقت همراه با وزش باد و گردوخاک و در برخی نقاط همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق پیش بینی می‌شود.

وی، جهت باد را متغیر دانست و تصریح کرد:  سمت باد در استان بوشهر متغیر غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 34 کیلومتر در ساعت، و از اواخر وقت امروز شمال غربی با سرعت 14 تا 38 گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت جریانات شمالی از امشب در استان بوشهر خبرداد و افزود: با افزایش سرعت وزش جریانات شمال غربی از امشب آبهای خلیج فارس در استان بوشهر از قسمت‌های شمالی مواج و متلاطم می‌شود.

شفی‌خدایی تاکید کرد: این شرایط طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در استان بوشهر وجود دارد که از دریانوردان به ویژه صاحبان شناورهای سبک مانند قایق‌ها تقاضا می‌شود برای جلوگیری از بحران از دریاروی در مدت یاد شده بپرهیزند.

وی با بیان اینکه طی این مدت تشکیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست گفت: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر در 24 ساعت آینده 30 تا 90 گاهی تا 120سانتیمتر و از امشب 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر به زمان جزر و مد دریا در استان پرداخت و خاطر نشان کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 01:53 دقیقه بامداد ، مد اول ساعت 08:21 ، جزر دوم ساعت 14:33 دقیقه و مد دوم دریا ساعت 20:42 دقیقه  است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار