مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر که سبب افتخار استان بوشهر است، به بازیکنان و ورزشکاران این استان تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۴۱۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 26 April 2017
مهدی یوسفی در پی صعود تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتبال پارس جنوبی جم را در لیگ دسته اول و صعود این تیم را به لیگ برتر تبریک گفت.

وی با قدردانی از تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: مایه مسرت است که تلاش شبانه روزی کادر فنی، بازیکنان و خصوصا حمایت بی‌نظیر مردم شهرستان جم و استان بوشهر منجر به صعود تیم پارس جنوبی به لیگ برتر کشور شد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی بیان کرد: شادی مردم بهترین هدیه برای همه کسانی است که در مدت سه سال گذشته در لیگ‌های دسته دو و دسته یک تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بدور از حاشیه‌ها تیم را هدایت کنند

یوسفی خاطر نشان کرد: اینجانب از حمایت معاون وزیر نفت و مدیریت عامل شرکت ملی نفت ایران،حوزه معاونت عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت،امور ورزش شرکت ملی نفت و وزارت نفت ،همکاران اینجانب در هیئت مدیره، مدیر عامل و کادر مدیریتی باشگاه،فرماندار و شورای تامین شهرستان جم که سهم مهمی در این موفقیت داشته‌اند، تشکر می‌نم.

وی بیان کرد: از زحمات سرمربی  کوشای تیم مهدی تارتار و مربیان فصول گذشته نیز تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار