معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در دهکده گردشگری دریایی بوشهر عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 26 April 2017
کمال صالح‌احمدی با بیان اینکه روند اجرایی طرح‌های ورزشی استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری سردار شهید نادرمهدوی که عملیات اجرایی آن تکمیل شده به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه یاد شده دارای 8 خط پیست تارتان و چاله‌های پرش است خاطر نشان کرد: ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر دارای دکل روشنایی استاندارد با 34 پروژکتور و جایگاه‌های «وی.ای.پی» و «وی.وی.ای.پی» است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ایجاد پیست استاندارد اسکیت در سه رده گفت: پیست استاندارد اسکیت در سه ابعاد 200، 400، 2000 متر به همراه پیست حرکات نمایشی در ورزشگاه شهید نادر مهدوی ساخته شده است.

صالح‌احمدی فضای زمین ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر را 180 هزار متر مربع دانست و افزود: فضای سرپوشیده آن شش‌هزار و 981 مترمربع و فضای روباز ورزشی آن 124 هزار و 500 متر مربع است.

وی از هزینه ساخت 48 میلیارد تومانی ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: از اعتبارت یاد شده 36 میلیارد تومان از منابع ملی و 12 میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه در محوطه سازی این مجموعه فضای سبز و پارکینگ احداث شده گفت: پارکینگ یکی از معضلات تماشاگران در ورزشگاه های مختلف است اما در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر پارکینگ خودروها تا باجه بلیت فروشی کمتر از 100 متر فاصله دارد.

صالح‌احمدی، ساختمان‌های اداری با تجهیزات کامل، رختکن‌های استاندارد با تجهیزات کامل، سرویس بهداشتی، بوفه در دو طرف، ساختمانهای اورژانس و انتظامات و رختکن شماره2 را از دیگر امکانات این ورزشگاه  دانست.

وی از ساخت مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در دهکده گردشگری دریایی بوشهر عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، طول این مرکز ورزشی را 2 هزار و 400 متر  دانست و بیان کرد: مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در بوشهر با عرض 140 متر با عمق 4 متر و با اعتبار 25 میلیارد تومان  در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ساخته می‌شود.

صالح‌احمدی با اشاره به حجم لایروبی این مرکز ورزشی تصریح کرد: در ساخت مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی بوشهر بیش از یک میلیون و 344 هزار متر مکعب لایروبی  و در این راستا جاده دسترسی به این مرکز به طول 2.5 کیلومتر احداث می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار