سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تشکیل این جبهه روحیه امید و شادابی را در میان مردم و نیروهای انقلابی ایجاد و با ساز و کارهای فراهم شده بیشترین تاثیر در فضای سیاسی فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۱۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 26 April 2017
نصرالله شفیعی در بوشهر با بیان اینکه اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و حامیان آن از بدنه مردم هستند اظهار داشت: تشکیل این جبهه روحیه امید و شادابی را در میان مردم و نیروهای انقلابی ایجاد و با ساز و کارهای فراهم شده بیشترین تاثیر در فضای سیاسی  فراهم کرده است.

وی افزود: عقلانیت سیاسی نیروهای انقلابی در استان بوشهر منجر به شکل‌گیری آرایشی منسجم، هماهنگ، پویا و پیش رونده از مجموعه انقلابیونی شد که دل در گرو انقلاب و آرمان‌های والای آن دارند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر از تشکیل شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان بوشهر  خبرداد و  تاکید کرد: این هماهنگی و انسجام در استان بوشهر نیروهای انقلابی را بر آن داشت تا به منظور هم افزایی بیشتر‌، تشکیل شورایی با عنوان  شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی وی پیشنهاد دهد که با استقبال مسئولان ستاد مرکزی مواجه شد.

شفیعی از انتخاب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبرداد و گفت: طی احکامی جداگانه با امضای سیدصولت مرتضوی از ستاد مرکزی، محمد صابر از چهره های فعال و خوش نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر(جمنا) و از یادگاران و سرداران دلاور و مخلص دوران دفاع مقدس به ریاست این شورا منصوب شد.

وی با بیان اینکه  رئیس جمنای استان بوشهر ماموریت تشکیل شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را بر عهده گرفت تصریح کرد: سید محمد صادق هاشمی از نیروهای باتجربه، انقلابی و ارزشی استان بوشهر به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان بوشهر معرفی شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر  بیان کرد: در نخستین جلسه شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نحوه گزینش روسای ستادهای شهرستانی و ساز و کارهای لازم برای فعالیت‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شفیعی با اشاره به اعضای شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: محمد صابر دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) شهرستان کنگان  و رئیس شورا، سیدمحمدصادق هاشمی مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی استان و عضوشورا، حجت‌ الاسلام محمد عوض‌پور مسئول کانون طلاب و روحانیون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) استان بوشهر و عضو شورا، علی موحدی مسئول کانون فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) استان بوشهر و عضو شورا و یوسف کروبی‌نیا مسئول کمیته اقشارجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) استان بوشهر و عضو شورا تعیین و معرفی شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار