استاندار بوشهر به ظرفیت و توانمندی بالای سمن‌های استان اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر در کاهش مشکلات جامعه ایفای نقش می‌کنند و شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.
کد خبر: ۴۱۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 24 April 2017
مصطفی سالاری عصر یکشنبه در کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه زنان و خانواده اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش کردیم که زمینه تقویت سازمان‌های مردم نهاد فراهم شود و از ظرفیت‌های مردمی بیش از پیش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی سمن‌ها با جدیت در استان بوشهر پیگیری شده است، اضافه کرد: برگزاری این کارگاه‌ها زمینه‌ساز تقویت سمن‌ها و نقش‌آفرینی آنها در جامعه بوده است.

استاندار بوشهر به نقش مطالبه‌گری سمن‌ها در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: جبران مشکلات و نقطه‌ضعف‌ها یکی از مزایای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد است که می‌تواند مشکلات مردم را کاهش دهد.

وی بیان کرد: در این کارها شاهد حضور پررنگ و فعال نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر هستیم که آموزش‌های کاربردی را به دیگر افراد جامعه منتقل خواهند کرد.

سالاری از توسعه منابع انسانی به عنوان یکی از اهداف مهم نام برد و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ تربیت نیروی انسانی ماهر و موثر به عنوان یک اصل مهم در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین خواستار ارزیابی میزان ارتقای توانمندی منابع انسانی شد و افزود: کشورهایی به توسعه و پیشرفت می‌رسند که نگاه بهتری به منابع انسانی خود داشته باشند و زمینه ارتقای توانمندی افراد را فراهم کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار