مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توسعه تولید و اشتغال در روستاهای استان بوشهر توسط بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 24 April 2017
 ذوالفقار عباسی‌فر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه در مقاطع مختلف به خوبی نقش‌آفرینی کرده است و در این راستا دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های سپاه و بسیج بسته به نوع تهدیدات نظامی دشمن و نیازهای کشور متفاوت است، بیان کرد: در دورانی که نیاز به حضور نظامی بود، سپاه با تمام توان در صحنه حاضر بود و در ایام سازندگی نیز پیشتاز بود و در راه توسعه و آبادانی کشور نیز سپاه حضور گسترده داشته است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)یکی از بازوان قدرتمند نظام و دولت است، افزود: سپاه در حوزه خدمات‌دهی به مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور نیز تلاش ویژه‌ای دارد.

وی با خدمات سپاه در زمینه بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام پزشکان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه‌های علمی و فرهنگی و آموزشی و محرومیت‌زدایی نیز شاهد تلاش ویژه سپاه هستیم.

عباسی‌فر با اشاره به ساخت خانه‌های بهداشت، مدرسه و مسجد و حسینیه در نقاط مختلف کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مقابله با ریزگردها یکی دیگر از فعالیت‌های سپاه است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه تولید و اشتغال در مناطق مختلف کشور، اظهار داشت: توسعه تولید و اشتغال در روستاهای استان بوشهر توسط بسیج سازندگی با جدیت دنبال می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار