مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: ۶ طرح با یک میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در حوزه اشتغال‌زایی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی تدوین شده است.
کد خبر: ۴۱۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 24 April 2017
فاطمه دهقانی ظهر امروز در کارگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر  با تاکید بر توسعه و تقویت سازمان‌های مردم اظهار داشت: باتوجه به رویکرد دولت در توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد و تاکید استاندار ، این امر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پیش سازمان‌های مردم نهاد در استان بویژه در حوزه زنان و خانواده افزود: امسال این سازمان‌ها 20 طرح به معاونت زنان ارسال کردند که در سامانه‌ای ویژه این طرح‌ها تدوین شده است.

دهقانی با بیان اینکه 6 طرح با یک میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر تدوین شد خاطر نشان کرد:  از این تعداد 3 طرح در حوزه اشتغالزایی با ایجاد اشتغال برای 20 تا 40 نفر، 2 طرح در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و یک طرح نیز در حوزه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تقویت پروژه نویسی توسط سازمان‌های مردم نهاد گفت: کارگاه 3 روزه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با همکاری استانداری بوشهر با هدف تقویت پروژه نویسی توسط سازمان‌های مردم نهاد بمنظور رشد پروژه‌ها برگزار شده است.

دهقانی با تاکید بر تشکیل کارگروه سازمان مردم نهاد به عنوان عضو ثابت شورای برنامه ریزی استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به اینکه سازمان‌های مردم نهاد به واسطه ماهیتشان با آنچه در جامعه می‌گذرد ارتباط بیشتری دارند، پیشنهاد می‌شود دو تا سه نفر از سازمان‌های مردم نهاد در قالب یک کارگروه بعنوان عضو ثابت شورای برنامه ریزی استان بطور مستمر و در این شورا حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: حضور پررنگ این کارگروه در شورای برنامه ریزی روند رو به رشد سازمان‌های مردم نهاد را تسهیل و تسریع می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار