مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: درآمد بنادر استان بوشهر سال قبل نسبت به سال ماقبل آن ۵۶ درصد افزایش یافت و به ۲۶۷.۵ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۴۱۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 23 April 2017
محمدمهدی بنچاری ظهر امروز  در نخستین گردهمائی بررسی وضعیت درآمدهای بنادر استان بوشهر ضمن ارائه گزارش عملکرد مالی در سال 95، از افزایش درآمدهای بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد.

وی با بیان اینکه درآمدهای استان بوشهر 56 درصد افزایش یافته است تصریح کرد:  افزایش چشمگیر درآمدهای بنادر استان بوشهر در سال 1395  نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن، نشان از افزایش فعالیت‌های صادراتی  بنادری چون عسلویه و خارگ پس از برجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه درآمدهای بنادر 11 گانه استان بوشهر به 267.5 میلیارد تومان افزایش یافت افزود: درآمد بنادر استان بوشهر در سال 1394 افزون بر 171.5 میلیارد تومان بود که سال قبل با افزایش 56 درصدی به 267.5 میلیارد تومان افزایش یافت. 

بنچاری با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های بندری در دستور کار قرار دارد افزود: تسریع  در تکمیل طرح‌های بندری در استان بوشهر از اولویت‌ها است که در این راستا برنامه‌های لازم مدون شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع بندری نگین یکی از پروژه‌های مهمی بندری بوشهر است تصریح کرد: در این پروژه بندری پایانه‌های مختلف اجرایی می‌شود که ترمینال کانتینری به عنوان نخستین پروژه این مجتمع با ظرفیت 300 هزار تی.ای.یو کانتینر افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  افزود: با تکمیل مجتمع بندری نگین بوشهر ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به15 میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار