فرماندار بوشهر گفت: از ۴۳۱ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بوشهر ۳۸۵ نفر معادل ۹۰ درصد در هیئت نظارت تائید و ۴۷ نفر رد صلاحیت شدند.
کد خبر: ۴۱۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 23 April 2017
عباس جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای حضوری پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت اندیشیده شده است اظهار داشت: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بوشهر اعلام شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بوشهر 444 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند تصریح کرد:  از این شمار 13 نفر انصراف دادند و از 431 داوطلب دیگر 419 نفر معادل 97درصد در هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه در مجموع 90 درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرستان بوشهر تایید صلاحیت شدند خاطر نشان کرد: از مجموع این افراد 385 نفر معادل 90 درصد در هیئت نظارت تائید و 47نفر رد صلاحیت شدند.

وی  با اشاره به اعلام مهلت قانونی  برای اعتراض رد صلاحیت شدگان افزود: رد صلاحیت شدگان روستایی می‌توانند به مدت 4 روز شکایت خود را به هیئت نظارت شهرستانی در فرمانداری و در شهرها نیز به هیئت نظارت استان بوشهر ارائه کنند.

جمشیدی با بیان اینکه نتیجه نهایی نامزدهای انتخابات شوراها  18 اردیبهشت ماه منتشر می‌شود افزود: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبان براساس مستندات قانونی و به دور از هرگونه نگاه سیاسی و با نگاه دفاع از حقوق شهروندی روند تائید صلاحیت افراد پیگیری شده است.

فرماندار بوشهر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی خودداری کنند و براساس قانون تبلیغات خود را از 21 تا 28 اردیبهشت انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار