رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری در استان اندیشیده شده که در بوشهر و برازجان این انتخابات الکترونیکی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 22 April 2017
عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست شورای اداری بخش شنبه و طسوج، با بیان اینکه شهرستان دشتی از ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است، اظهار داشت: این شهرستان از پیشنیه تاریخی فرهنگی و مذهبی پرباری برخوردار است به گونه‌ای که  منطقه عالم خیز استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم فراهم است گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از رویدادهای بزرگ مهم در کشور است که حضور باشکوه با شور انقلابی در این عرصه سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

معاون‌ استاندار بوشهر با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر تدابیر لازم اندیشیده شده گفت: در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری در استان بوشهر اندیشیده شده که در دو شهر بوشهر و برازجان این انتخابات الکترونیکی اجرا می‌شود.

گراوند  با تاکید بر توجه به امنیت و سالم برگزار شدن انتخابات افزود: رهبر ‌انقلاب همواره بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و امنیت تاکید دارد و این مشارکت حداکثری نظام و انقلاب را مصونیت می‌بخشد.

وی بر ضرورت اخلاق‌مداری در انتخابات تاکید ‌و خاطرنشان کرد: همه باید در انتخابات اخلاق را رعایت کنند و همواره این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گراوند اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه جامعه دانست و افزود: تمامی اقداماتی که در انتخابات صورت می‌گیرد بر اساس قانون است و بزرگترین سرمایه ما اعتماد مردم است و باید اعتماد آنها را به انتخابات حفظ کنیم.

وی به عواملی که در مشارکت حداکثری تاثیر‌گذار است، اشاره ‌و بیان کرد: بد اخلاقی یکی از موضوعات مهمی است که همه گروها و جناح‌ها و هواداران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید رعایت کنند و همواره رعایت اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهربا تاکید بر فراهم شدن تجهیزات و امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات سالم و قانونمند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در زمینه محل استقرار شعب اخذ رای مشارکتی فعال کنند و  در این محل‌ها خدمات و امکانات مناسب ارائه شود.

بخشدار شنبه و طسوج نیز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های عمرانی در این بخش مورد تاکید مسئولان اجرایی است افزود:  در دولت تدیبر و امید برای اجرای 350 پروژه عمرانی افزون بر 700 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

هادی اخلاقی با اشاره به زلزله بیستم فروردین ماه سال 92 در این بخش خاطر نشان کرد: بعد از این حادثه تلخ اقدامات خوبی از سوی نظام به مردم زلزله زده صورت گرفت به طوری که تاکنون 110 میلیارد تومان در این مناطق در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این بخش دارای 24 روستا و 10 شورا و دهیاری است، گفت: با توجه به مهاجرت‌پذیری برخی روستاها بخش تعداد روستاها به 13 روستا افزایش می‌یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار