رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف در پرونده خود دارد دستگیر شد.
کد خبر: ۴۱۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 22 April 2017
سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امنیت مطلوبی در بوشهر برقرار است اظهار داشت: با مشارکت مردم نجیب و همیشه در صحنه بوشهر امنیت و احساس امنیت در بوشهر برقرار و ارتقاء یافته است.

وی از کاهش جرائم خشن در بوشهر خبر داد و افزود: کشف جرائم  به ویژه جرائم خشن در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان به سزای اعمالشان می‌رسند.

رئیس پلیس بوشهر با اشاره به اینکه پلیس بر تمام اوضاع شهرستان بوشهر اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دارد تاکید کرد: پلیس در بوشهر فعالیت شبانه‌روزی دارد و امکان هر گونه شرارت و تخلف از متخلفان سلب کرده است.

عرب‌زاده از دستگیری ارازل و اوباش معروف بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده‌کشی، تیراندازی و تجاوز به عنف در پرونده خود دارد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این شرور سبب رعب و وحشت شهروندان شده بود افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم به‌وسیله فردی شرور در محله" مخبلند" شهر بوشهر تیم عملیاتی کلانتری" 13 جلالی" این شهر به محل مورد نظر اعزام شد.

رئیس پلیس بوشهر افزود: این شرور در حالتی نامتعادل با استفاده از قمه و چوب در حال عربده‌کشی و مزاحمت برای شهروندان  بود و به 11 دستگاه خودرو خساراتی وارد کرده است.

سرهنگ عرب‌زاده تصریح کرد: این شرور بدون توجه به توصیه‌ها و دستور پلیس به سمت نیروهای پلیس و تعدادی از شهروندان حمله‌ور که با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه با حضور مقام قضایی صحنه‌های متعددی از شرارت این فرد بازسازی شد خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابقی همچون تجاوز به عنف، تیراندازی به سمت منزل شهروندان، عمل منافی عفت، عربده کشی ، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی است که درسال 93 از وی سه قبضه اسلحه کلت کمری و  در این شرارت نیز یک قبضه اسلحه کلاش 10 تیر از وی کشف شد.

رئیس پلیس بوشهر بیان کرد:  متهم که تاکنون چندین بار دستگیر شده بود برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است و دونفر از همدستانش نیز دستگیر شده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار