مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در راستای کاهش جرائم و ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقاء امنیت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهر ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 19 April 2017
سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست با مسئولان راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با قدردانی از خدمات با ارزش نیروی انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه امنیت، احساس امنیت و کاهش جرائم قابل تقدیر و سپاس است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی بین صدا و سیما با مسئولان نیروی انتظامی سبب ایجاد آرامش نسبی در جامعه شده تصریح کرد: خدا را شاکرم که با هم‌افزایی صورت گرفته بین دو نهاد اثر گذار آرامش نسبی برای هموطنان فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیما با تاکید بر این نکته که احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است افزود: امنیت و احساس امنیت دو مقوله مهم است که در بسیاری از موارد احساس امنیت بر امنیت جایگاه مهم‌تری دارد و در بحث افکار عمومی دارای اهمیت بوده و برای رسیدن به امنیت پایدار احساس امنیت مقوله قابل توجه‌ای است.

ناظر با اشاره به نقش مهم پیشگیری از جرائم در کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد:  از موفقیت‌های ارزشمند نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی کار فرهنگی خوبی است که در زمینه های پیشگیری از جرایم و حفظ امنیت داشته و این امر مهم سبب شده که مردم به این نتیجه برسند که همکاری لازم با پلیس داشته باشند و خوشبختانه این مسیر رو به رشد است.

وی با تاکید بر توسعه ترویج فرهنگ در عرصه‌های ارتقاء امنیت تصریح کرد: در راستای کاهش جرائم و  ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقاء امنیت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهر ساخته می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز بر حفظ تداوم این همکاری تاکید کرد و افزود: امروزه عزیزان نیروی انتظامی به این نکته واقف هستند که ارتباط موثر و آموزش که از کارهای نرم افزاری پلیس هستند نتیجه بهتری در بر دارد.

عبدالله مغدانی ضمن اعلام ادامه همکاری طبق وظیفه ذاتی سازمان صدا و سیما با مجموعه نیروی انتظامی و پلیس تاکید کرد: برای برداشتن گام‌های بلندتر و تحقق امنیت در جامعه علاوه بر حفظ این برنامه‌ها پیشنهاد ساخت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی ارائه می‌شود

در این نشست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و مدیر کل صدا و سیما استان بوشهر بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار