فرماندار بوشهر گفت: با توجه به برگزاری ‌انتخابات ریاست جمهوری و ‌انتخابات‌ شوراهای شهر و روستا، ۱۲۵ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار برای شهرستان ‌پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۱۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 19 April 2017
عباس جشیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات 29 اردیبهشت و با تاکید بر پیشگیری از تبلیغات زودهنگام در فضاهای مختلف اظهار داشت:  تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از هشتم و شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردییهشت آغاز می‌شود در همین راستا آغاز فعالیت تبلیغاتی زودهنگام در فضای حقیقی و مجازی خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دست اندرکاران امر انتخابات ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بوشهر با توجه به استعلام منابع چهارگانه و قانون انتخابات با حفظ حقوق شهروندی انجام می‌شود.    

فرماندار بوشهر با تاکید بر رسیدگی به اعترضان رد صلاحیت شدگان افزود: در صورت رد صلاحیت برخی از داوطلبان،  این اشخاص می‌توانند در فرصت قانونی و بر اساس قانون مطالبات و اعتراضات خود را پیگیری کنند.

وی ملاک در برگزاری انتخابات را  اجرای کامل قانون اساسی است دانست و تاکید کرد:همه دست اندرکاران امر انتخابات باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

جمشیدی  با تاکید بر جلوگیری از استفاده امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها و جناح‌های سیاسی گفت: تبلیغ و فعالیت له یا علیه جناح‌ها و کاندیداها با استفاده از امکاناتات دولتی از سوی مدیران و کارکنان دولت، قابل پذیرش نیست.

فرماندار بوشهر با تاکید براینکه مجریان انتخابات امانتدار رای مردم و نظر آنان هستند خاطرنشان کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید در سایه همدلی، انسجام و وحدت برگزار و برگ زرین دیگری به تاریخ نظام جمهوری اسلامی اضافه شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در اعزام نیرو برای اجرای انتخابات تصریح کرد: در برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی 125 شعبه رای‌گیری ثابت و سیار برای شهرستان بوشهر پیش بینی شده است.

جمشیدی به به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  پرداخت و گفت: همه دستگاههای اجرایی و مردم برای اجرا و عملیاتی کردن شعار سال باید تلاش کنند.

فرماندار بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی  روستایی افزود:  تولید و اشتغال روستایی و شناسایی ظرفیت‌های روستاها از اولویت‌های کاری مدیران بوشهر در طرح‌های امسال است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار