معاون دادستان بوشهر گفت: برای رصد و پیگیری جرائم انتخابات در فضاهای مجازی و حقیقی، تا پایان انتخابات ۲۹ اردیبهشت کمیته بررسی جرائم انتخاباتی در بوشهر هر هفته سه بار باید تشکیل شود.
کد خبر: ۴۱۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 19 April 2017
محسن مقدس ظهر امروز در نشست بررسی جرائم انتخاباتی در استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت از جهات گوناگون از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: فراهم‌شدن برگزاری انتخابات قانونمند و سالم بدور از هر گونه تخلف همراه با امنیت پایدار از اولویت مهم در این عرصه است.

رئیس کمیته پیشگیری از جرائم فضای مجازی در حوزه انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای مختلف از برنامه‌های مهم و  با اولویت است گفت: فراهم‌شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه با حضور حداکثری مردم  از رسالت‌های  دست اندرکاران این عرصه مهم سیاسی اجتماعی است که پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته است.

معاون دادستان بوشهر با تاکید بر فراهم‌شدن ایجاد فضای انتخاباتی سالم با تامین امنیت در انتخابات تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی در فضاهای مختلف اجتماع از جمله فضای مجازی رصد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

مقدس با بیان اینکه رعایت قانون و مقررات‌‌ انتخابات  باید مورد توجه کاندیداها و هواداران نامزدهای انتخاباتی قرار ‌گیرد، تصریح کرد: در صورتی که قانون انتخابات در همه عرصه‌ها رعایت نشود بدون اغماض با مجرمان برخورد قاطع و در شبعه ویژه رسیدگی می‌شود.

رئیس کمیته پیشگیری از جرائم فضای مجازی در حوزه انتخابات استان بوشهر از رسیدگی جرائم انتخاباتی در شعبه ویژه خبر داد و  تاکید کرد: تمهیدات لازم برای فراهم کردن امنیت و آرامش لازم در انتخابات اندیشیده شده و به حداقل رساندن جرائم و تشکیل کمترین پرونده تخلفات انتخاباتی از موفقیت‌ها در این عرصه محسوب می‌شود.

مقدس با بیان اینکه کمیته بررسی جرائم انتخاباتی در بوشهر آغاز به‌کار کرده است، تصریح کرد: تا پایان انتخابات 29 اردیبهشت کمیته بررسی جرائم انتخاباتی در بوشهر هر هفته سه بار برای تامین امنیت انتخابات و برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی باید تشکیل شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار