جدال تیم‌های دوم و سوم رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور را تیم پارس جنوبی برد تا با این برد شیرین مقابل ملوان، در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 18 April 2017
از هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه توحید جم میزبان ملوان بندر انزلی تیم هم‌امتیاز و رده سومی جدول بود.

نیاز مبرم هر دو تیم به کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه باعث شده بود تا این مسابقه با حساسیت بالایی برگزار شود و شاهد حضور گسترده و کم‌نظی تماشاگران در این مسابقه بودند.

دوست‌داران تیم پارس جنوبی جم از نقاط مختلف استان بوشهر خود را به ورزشگاه توحید جم رساندند تا با حمایت خود بار دیگر نماینده‌ای از استان را راهی لیگ برتر کنند.

ملوانی‌ها هم که نمی‌خواستند از قافله صعود به لیگ برتر جا بمانند تدارک وسیعی برای این مسابقه دیده بودند و امیدوار بودند که با دست پر از استان بوشهر برگردند.

حساسیت بازی باعث شد تا دو تیم بازی محتاطی را در دستور کار خود قرار دهند و در نیمه اول مسابقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم این تیم پارس جنوبی جم بود که با حمایت هواداران خود در دقایق ۵۷ و ۶۴ مسابقه توسط سعید محمدی‌فر و علی دشتی به گل دست یافت.

در ادامه هر چند به حملات تیم ملوان انزلی افزوده شد و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این تیم پارس جنوبی جم باشد که هر سه امتیاز این بازی را کسب می‌کند.

با توجه به تساوی سپید رود رشت تیم صدرنشین جدول با دیگر نماینده استان بوشهر در لیگ یعنی ایرانجوان، تیم پارس جنوبی جم با کسب این سه امتیاز در دو هفته مانده به پایان مسابقات صدرنشین لیگ دسته اول شد.

پس از پارس جنوبی جم که ۵۹ امتیاز دارد، سپیدرود رشت ۵۸ امتیاز و ملوان بندر انزلی نیز ۵۶ امتیاز دارند که جدی‌ترین مدعیان لیگ برتری شدن هستند.

در هفته آینده تیم پارس جنوبی جم در اهواز مهمان استقلال سقوط کرده است و کار نسبتا آسانی را پیش رو دارد و سپیدرود در سیرجان به مصاف گلگهر می‌رود و ملوان میزبان خونه‌به‌خونه است.

در هفته پایانی مسابقات نیز پارس جنوبی جم میزبان بادران است، سپیدرود رشت با نساجی مسابقه می‌دهد و ملوان نیز مهمان نفت مسجد سلیمان است.

به نظر می‌رسد پارس جنوبی کار سختی را برای صعود پیش رو نداشته باشد و از همین حالا باید این تیم را لیگ برتری بدانیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار