مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: با تخصیص ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بازسازی منازل مددجویان کمیته امداد استان بوشهر بیش از یک‌هزار ۴۰۰ واحد مسکونی ساخته و یا بازسازی شد.
کد خبر: ۴۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 17 April 2017
احمد لطفی بعد از ظهر امروز در جلسه با شورای مدیران کمیته امداد با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های رفاهی و معیشتی نیازمندان جامعه اظهار داشت: تامین معیشت، رفاه، توجه به زیرساخت‌های آموزشی، درمانی و عمرانی از رسالت‌های مهم کمیته امداد در قبال جامعه هدف است.

وی با بیان اینکه تامین سرپناه یکی از رسالت‌های کمیته امداد است افزود: در این راستا کمیته امداد برنامه‌های مهم تدوین و اجرایی کرده که ساخت منازل نیازمندان روستایی با مشارکت سپاه از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از ساخت و تعمیر مسکن مددجویان خبر داد و تصریح کرد: احداث، تعمیر، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی یکی از اولویت‌های خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.

لطفی با بیان اینکه ایجاد سرپناه و ساخت مسکن مددجویان یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است، گفت: سال گذشته یک‌هزار و 400 واحد مسکن مددجویان  شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان به ارزش 127 میلیارد ریال تعمیر و احداث شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این واحدهای مسکونی با همکاری سپاه انقلاب اسلامی و کمیته امداد ساخته شده است، افزود:درسال گذشته احداث یک‌هزار 121 واحد  مسکونی روستایی با مشارکت سپاه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون عملیات احداث 610 واحد مسکونی آن آغاز شد و 481 واحد آن تکمیل و به مددجویان تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر قیمت تمام شده برای هر واحد مسکونی را به طور میانگین 350 میلیون ریال عنوان کرد که با مساعدت کمیته امداد،بسیج سازندگی خیّران و آورده مددجویان تامین شده است.

 لطفی با بیان اینکه صدور پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز برای ساختمان‌های مددجویی  رایگان است افزود: مددجویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار