فرمانده سپاه تنگستان گفت: سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و تمامی همت و تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم انجام می‌دهد.
کد خبر: ۴۰۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 17 April 2017
احمد حیدری عصر یکشنبه در جمع بسیجیان تنگستان گفت: اگر شاهد حضور مردم در انتخابات ۹۶ محکم تر از گذشته باشیم این نمایش اقتدار زمینه بعیت مجدد مردم با نظام و حاکمیت اسلامی را در عرصه انتخابات فراهم می کند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات حیات و بقای نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کنند همچنان که در انتخابات‌های گذشته نیز با نگاه شرعی که به این مقوله داشته اند و آن را یک وظیفه در پیشگاه الهی دانستند زمینه بهت نظام را در جهان و در برابر ابرقدرت‌های یاوه گو فراهم کردند.

حیدری بیان داشت: انتخابات یک موضوع مهم و سرنوشت‌سازبرای ملت قهرمان ایران اسلامی است چرا که این نظام بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده و مردم در آن سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند به همین علت انتخابات سوری و عادی نیست و از نمادهای مردم سالاری است.

وی به انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: در این خصوص بسیج نقش موثری را دارد و باید زمینه حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات با معیارهای اسلامی را فراهم کند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: هدف ما این است که مجموعه بسیجیان به مرحله ای از بصیرت برسند که فرد اصلح را با توجه به معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنند و دریابند که اصلح چه کسی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز آنچه مهم تر از همه است روحیه دشمن شناسی بسیجیان است که باید تقویت شود و اگر بصیرت افزایی داشته باشیم این مهم تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید جبهه خودی و دشمنان را شناخته و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا باشند، تصریح کرد: دشمن حضور بسیج درنقش بصیرت دهی به آحاد بسیجیان را به منزله دخالت در انتخابات معرفی می‌کند و دلیلش هم این است که از نهضت روشنگری و تلاشی که در عرصه بصیرت‌افزایی توسط بسیج صورت گرفته، می‌ترسند.

حیدری با اشاره به جایگاه بسیج و سپاه در پیش برد مسیر انقلاب افزود: بسیج در هر مقطع از انقلاب اسلامی و با توجه به تهدیدهایی که با آن روبرو می شود، عملکرد مناسب خود را نشان داده و این روحیه را ادامه خواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار