رئیس پلیس استان بوشهر گفت: فردی که ۳۲ سال قبل در دشتستان مرتکب به قتل و متواری شده بود پس از شناسایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شد.
کد خبر: ۴۰۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 17 April 2017
سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با تاکید بر ارتقاء امنیت در استان بوشهر اظهار داشت: احساس امنیت و امنیت در استان بوشهر با تعامل دو طرفه پلیس با مردم و کاهش جرائم خشن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هیچ نقطه‌ای در استان بوشهر برای متخلفان امن نیست افزود: تمام فعالیت متخلفان در شبانه روز رصد می‌شود به گونه‌ای که هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر  برای آنان امن نیست  چراکه گرفتار پلیس می‌شوند.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از 32 سال خبرداد و خاطر نشان کرد: در پانزدهمین روز خرداد سال 63 در روستای بنداروز دشتستان با اسلحه کمری شخصی به قتل رسانده و به خارج از کشور متواری می‌شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه محل سکونت قاتل در یکی از کشورهای همسایه شناسایی می‌شود تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری افسران پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی شهرستان دشتستان محل سکونت قاتل که با هویتی جدید در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کرد شناسایی شد.

به گفته فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر، صبح امروز کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان قاتل را به محض ورود به فرودگاه شیراز دستگیر و به برازجان منتقل کردند.

وی  بیان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف به قتل مقتول با اسلحه کلت کمری علت آنرا اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار