جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف ۴۴ کیلو گرم حشیش و دستگیری دو نفر سوداگر مرگ در شهرستان دیلم طی روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 16 April 2017
سرهنگ علیرضا رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر قاچاقچی حرفه ای موادمخدر قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان فارس به استان خوزستان از طریق محورهای مواصلاتی استان بوشهر انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و دقیق در محورهای موصلاتی شهرستان دیلم توقیف کنند.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شده است بیان داشت: در همین ارتباط دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار