استاندار بوشهر گفت: روند تکمیل بیمارستان ۵۶ تخت خوابی شهرستان دیر با سرعت در حال انجام است و پس از تکمیل و تجهیز کامل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 16 April 2017
مصطفی سالاری عصر شنبه در بازدید از بیمارستان دیر اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای برای تکمیل بیمارستان در شهرستان دیر داشته‌ایم تا مردم این شهرستان از خدمات درمانی بهتری برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان ۵۶ تخت خوابی شهرستان دیر در مراحل پایانی است، اضافه کرد: این بیمارستان آماده افتتاح است که تلاش می‌شود روند تکمیل آن در روزهای اخیر با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار بوشهر با اشاره به کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تکمیل مراحل ساخت بیمارستان دیر، خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی بیمارستان نیز در روزهای آینده اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر خواستار تکمیل این بیمارستان بر اساس استانداردها شد و اظهار داشت: مردم شهرستان دیر ۲۸ سال است که افتتاح نشدن این بیمارستان را تحمل کردند و حالا هم امیدواریم بیمارستان به صورت کامل اجرا شود.

حسن حیدری مدیر راه‌اندازی بیمارستان ۵۶ تخت خوابی امام هادی دیر نیز اظهار داشت: تجهیزات مدرنی در این بیمارستان استفاده شده است که در هفته سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار