معاون وزیر نفت گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران که چندین رکورد چشمگیر در زمینه ذخیره سازی، پهلودهی نفتکش ها و صادرات نفت خام و میعانات گازی برای صنعت نفت ثبت کرد.
کد خبر: ۴۰۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 16 April 2017
علی کاردر که در جمع مدیران و روسای دو شرکت نفت فلات قاره و پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ سخن می گفت، افزود: در زمینه ثبت رکوردها کارهای بسیار سخت و سنگینی در  شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شده است که مهمترین و شاخص ترین آن ثبت رکورد صادرات ۸ میلیون بشکه نفت خام در یک روز و انجام عملیاتی پهلودهی همزمان هشت فروند نفتکش به اسکله های پایانه نفتی خارگ بوده است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: کارهای ریشه‌ای و اساسی در پایانه‌های نفتی ایران در زمینه نوسازی و بهسازی اسکله ها و تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام انجام شده است. فعالیت‌های انجام شده در زمینه توپکرانی سبب تامین امنیت صادرات نفت خام کشور می شود و این در نوع خود کار بسیار شایسته و ارزشمندی است.

کاردر با اشاره به وضعیت خوب تولید نفت خام کشور تصریح کرد: در زمینه نفت خام تولید به رقم روزانه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نزدیک شدیم و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه میزان تولید به روزانه چهار میلیون بشکه برسد.

وی با تاکید بر توجه جدی به فعالیت های HSE گفت: امور اچ.اس.یی را به عنوان یکی از فعالیت های اصلی خود قلمداد کنید. HSE در صنعت نفت را نباید به عنوان یک فعالیت لوکس نگاه کرد، کار و کوشش در این زمینه به مثابه پیشگیری از بروز بیماری است که مقدم بر درمان است؛ برای پویایی و ماندگاری تاسیسات ناچاریم HSE را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: درصد زیادی از رشد اقتصادی کشور مربوط به عملکرد شرکت ملی نفت ایران است، خودتان را تقویت کنید و برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه کوشش کنید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار