مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آزمون ورودی به حوزه‌‌های علمیه استان بوشهر برای تحصیل در مدارس علمیه این استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 15 April 2017
حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه در بوشهر با بیان اینکه تعداد هشت مدرسه بلند مدت و سفیران هدایت برای تحصیل طلاب در استان بوشهر فعالیت می‌کند اظهار داشت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت است که در تمام نقاط استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به ثبت نام آزمون پذیرش حوزه علمیه در استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری امکان پذیرش بیش از 200 نفر از طلاب در مدارس علمیه استان بوشهر فراهم است.

 مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون ورودی به مدارس علمیه استان خبرداد و افزود: آزمون ورودی حوزه علمیه همزمان با سراسر کشور در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان صبح امروز برگزار شد.

خدری با بیان اینکه این آزمون در مهدیه امام خمینی(ره) بوشهر و مدرسه علی بن ابیطالب(ع) کنگان برگزار شد بیان کرد: تعداد ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون ورودی حوزه علمیه استان300 نفر است که آزمون در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی انجام شد.

وی از اعلام نتایج این آزمون خبرداد و گفت: نتایج آزمون ورودی به مدارس علمیه استان بوشهر یک ماه دیگر پس از بررسی از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون ورودی به حوزه‌های علمیه استان بوشهر، پذیرفته شدگان در آزمون شفاهی و مصاحبه شرکت می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار