با تمهیدات مناسبی که پیش‌بینی شده دو هزار و 500 نفر در سطح استان بوشهر از دستگاه‌های مختلف از نیروهای شهرداری، هلال احمر، پلیس ، عوامل راهداری ، اورژانس جاده‌ای، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان بوشهرآماده ارائه خدمات در نوروز امسال برای گردشگران هستند.
کد خبر: ۳۹۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 18 March 2017
سید محمد حسن باستی امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به لحاظ حجم اعتبارات عمرانی ، پروژه‌های متعددی در استان بوشهر در سال 95 اجرایی شده که در نوع خود منحصر به فرد است.

وی افزود: با حضور معاونین رئیس جمهوری، وزرا و معاونین آنها در استان بوشهر در طول سال 95، شاهد اقدامات خوب و در خور توجهی در حوزه عمران و آبادی استان بوشهر بوده‌ایم که بر اساس نیازسنجی و حسب توجه به اولویت‌های استان در بخش‌های مختلف زیرساختی انجام شده که بخشی از پروژه ها به اتمام رسید و بخشی نیز آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: با وجود در پیش داشتن انتخابات در سال 96، مدیریت استان بوشهر با درک نیازهای عمرانی این استان همین مسیری که در سال جاری برای شتاب در اجرای با کیفیت پروژه‌ها انتخاب کرد را دنبال می‌کند.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط آب و هوایی و اقدامات بی نظیر در عرصه ایجاد بسترهای گردشگری در سطح استان بوشهر، پیش‌بینی می‌شود که در نوروز امسال شاهد حجم گسترده‌ای از حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور در استان بوشهر باشیم .

باستی ادامه داد: در طی دو سال گذشته با توسعه ظرفیت‌های گردشگری شاهد فصل نوینی از ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی در سطح استان بوشهر بوده‌ایم تا بتوانیم جاذبه‌های گردشگری در 15 شهر از 37 شهر بندری استان ایجاد کنیم.

وی با اعلام این که بر اساس امکان‌سنجی‌های انجام شده مکان‌یابی خوبی برای ایجاد فرصت‌های گردشگری در سطح استان بوشهر انجام شده عنوان کرد: این توسعه به شکل جدی در دستور کار قرار گرفت و به دنبال توسعه این بخش در سال آینده هستیم.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین مجموعه های بخش ستاد اجرای خدمات سفر استان بوشهر که اقدامات مناسبی برای آماده‌کردن استان بوشهر برای گردشگران در نوروز 96 انجام داده ، 37 شهرداری موجود در سطح استان بوشهر هستند.

وی ادامه داد: با تمهیدات مناسبی که پیش بینی شده 2 هزار و 500 نفر در سطح استان بوشهر از دستگاه‌های مختلف از نیروهای شهرداری، هلال احمر، پلیس ، عوامل راه‌داری ، اورژانس جاده‌ای، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان بوشهر آماده ارائه خدمات در نوروز امسال برای گردشگران هستند.

باستی عنوان کرد: 120 نیروی پلیس به همراه 60 دستگاه خودرو سواری، 500 امدادگر همراه با 11 دستگاه نجات، 29 آمبولانس به همراه دو فروند بالگرد متعلق به اورژانس و هلال احمر، 35 اکیپ نیروهای امدادی هلال احمر، 62 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 60 جایگاه سوخت درون و برون شهری با پیش بینی 4.5 میلیون لیتر سوخت در روز به حای 20 میلیون لیتر سوخت در ماه‌های معمول سال از هم اکنون در طرح نوروزی استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی تا پایان روز 15 فروردین ماه سال آینده در جاده‌های استان بوشهر حضور دارند.

وی ادامه داد: حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی، کشیک‌های امداد خودرو، پوشش مخابراتی مناسب برای ارائه خدمات تلفن همراه، آماده کردن اکیپ‌های نوروزی کمیته ستاد تنظیم بازار و اکیپ‌های نظارتی بهداشتی بخش دیگری از آمادگی استان بوشهر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی استان بوشهر است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: در حوزه گردشگری دریایی برای ایجاد امنیت مناسب از لنج‌های موجود برای جابجایی و تورهایی دریایی استفاده نمی‌شود و به جای آن 6 کشتی مجهز در نظر گرفته شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار