مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: بر اساس آمار موجود، میزان وقوع حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال در استان بوشهر ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 15 March 2017
محمدرحیم دادجو صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی خدمات فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر  از امروز  اجرایی شد اظهار داشت:همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی خدمات فوریت‌های پزشکی از امروز  در استان بوشهر آغاز شد و تا 14 فروردین  خدمات پزشکی به مسافران  ارائه می‌دهند.

وی از راه‌اندازی 10 پایگاه سلامت در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات درمانی  به آسیب دیدگان 10 پایگاه سلامت نوروزی فوریت‌های پزشکی در نقاط پرجمعیت و مهمان پذیر استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

دادجو تصریح کرد: این پایگاه‌ها در سواحل دیلم، گناوه،  در منطقه شاهزاده ابراهیم برازجان،  محور بوشهر- شیف- گناوه، ساحل بوشهر، دلوار، کنگان، عسلویه، دیر و خائیز تنگستان راه اندازی شده است.

وی از فعالیت پایگاه‌های اورژانس در نقاط مختلف جاده‌ای و شهری استان بوشهر خبرداد و افزود:  58 تیم اورژانس استان بوشهر از 25 اسفند تا 14 فروردین برای ارائه خدمات  درمانی و رسیدگی به حادثه دیدگان در استان بوشهر فعال می‌شوند.

مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر این،  32 پایگاه جاده‌ای، 16 شهری و یک پایگاه هوایی ثابت در این استان وجود دارد که همزمان با آغاز طرح نوروزی این پایگاهها نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

دادجو  از مصدومیت 17 نفر در مراسم چهارشنبه آخر سال در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: مراسم چهارشنبه آخر سال در این استان 17 مصدوم در پی داشت که تیم پزشکی و پرستاران بخش اورژانس با حضور به موقع  به آنان رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه از 17 مصدوم  پنج نفر بستری هستند گفت: این افراد یک نفر  در  بیمارستان بوشهر، یک نفر  در بیمارستان برازجان و سه نفر در بیمارستان گناوه بستری شده‌اند.

مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه مصدومان حادثه دیده چهارشنبه آخر سال در استان بیشتر دچار سوختگی 40 تا 50 درصد شده‌اند افزود: تاکنون گزارشی در خصوص قطع عضو و یا مورد دیگری دریافت نشده است.

دادجو از کاهش میزان وقوع حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود، میزان وقوع حوادث  مراسم چهارشنبه آخر سال  در استان بوشهر 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار