مدیرکل گمرک بوشهر از ثبت رکوردی جدید در گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ استان بوشهر درآمد گمرکات این استان از مرز ۲۲ هزار میلیارد ریال گذشته است.
کد خبر: ۳۹۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 15 March 2017
بهنام نوروزی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه 15 گمرک در استان بوشهر فعال است اظهار داشت: با نصب سامانه جامع امور گمرکی در استان بوشهر ضمن تسریع در ارائه خدمات به بازرگانان و صاحبان کالاها زمینه جلوگیری از تخلفات فراهم کرده است.

وی از افزایش درآمد گمرکات استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: بر اساس پروانه گمرکات استان بوشهر در 11 ماه امسال درآمد گمرمات استان بوشهر به  22 هزار و 425 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با اشاره به کاهش واردات کالا از گمرکات استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش 23درصدی درآمد گمرکات استان در کنار کاهش 20 درصدی واردات در راستای سیاست کاهش واردات و اقتصادی مقاومتی نشان دهنده نقش موفق استقرار سامانه جامع امور گمرکی در گمرکات 15 گانه استان بوشهر است.

وی با اشاره به افزایش درآمد گمرکات استان بوشهر نسبت به سهیمه تعیین شده تصریح کرد:  افزایش 24 درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر در 11 ماه امسال نسبت به پیش بینی درآمد اعلامی از سوی ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران بیشتر بوده است.

نوروزی افزود: پیش بینی درآمد  گمرکات استان بوشهر  17 هزار و 136 میلیارد ریال بوده و  این در حالی است که 11 ماه امسال به 22 هزار و 425 میلیارد ریال درآمد کسب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار