استاندار بوشهر گفت: برای ارتقای کیفیت تحصیل در مدارس برنامه‌های مهمی تدوین شده، چراکه این برنامه‌ها نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۳۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 15 March 2017
 مصطفی سالاری صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان اظهار داشت: برای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در درمانگاه فرهنگیان، افزایش همکاری  و تعامل دانشگاه علوم پزشکی مورد تاکید است.

وی با تاکید بر اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بر اساس آیین‌نامه تدوین شده است افزود: تلاش شود اعتبارات تخصیصی برای اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بر اساس آیین‌نامه تدوینی هزینه شود و این اعتبارات در حوزه‌های سخت‌افزاری صرف نشود.

استاندار بوشهر تشویق دانش‌آموزان موفق را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع نقاط ضعف مسائل آموزشی و تقویت نقاط قوت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

سالاری با تاکید بر فراهم شدن محیط انگیزشی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان پایه‌های اول به ویژه پیش دبستانی باید به‌طور جد مورد توجه قرار بگیرد و زمینه حضور  این دانش‌آموزان  با حمایت‌های ویژه در کلاس‌ فراهم شود.

وی اشاره به اینکه مجریان طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باید ابتکار و خلاقیت در اجرای این طرح مورد توجه قرار دهند افزود: مجریان و دست اندرکاران طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در راستای این طرح ابتکارو خلاقیت‌های خود برای تحقق اهداف تدوین شده ارائه دهند.

استاندار بوشهر با تاکید  بر افزایش کیفیت تحصیل در مدارس استان بوشهر تصریح کرد:برای ارتقاء کیفیت تحصیل در مدارس برنامه‌های مهمی تدوین شده چراکه این برنامه‌ها نسبت به  اجرای طرح‌های عمرانی در اولویت قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار