فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال از یک فروند شناور در بندر گناوه ۳۶۳ هزار و ۲۸۰ عدد انواع ترقه و فشفشه به ارزش بیش از شش میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 13 March 2017
سردار قلندر لشکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه از کشف مواد محترقه از یک فروند شناور باری در آبهای گناوه خبرداد و اظهار داشت: ماموران دریابانی در نقاط مختلف بندری استان بوشهر و در پهنه آبهای خلیج فارس حضوری مستمر دارند و با هر گونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ورود مواد محترقه یکی از برنامه‌های مهم دریابانی در استان بوشهر است خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال، افراد سودجو قصد داشتند انواع  مواد محترقه را از یک فروند شناور باری در گناوه تخلیه کنند که با تلاش کارکنان دریابانی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: از این شناور 363 هزار و 280 عدد انواع ترقه و فشفشه به ارزش بیش از شش میلیارد ریال کشف شد.

لشکری با بیان اینکه در این زمینه سه نفر دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند افزود: کارکنان این فرماندهی علاوه بر تلاش در ایجاد امنیت دریایی هر گونه تحرکات و یا جا به جایی کالای قاچاق را در حوزه دریایی کنترل و بر اساس قانون با آنها برخورد می‌کنند.

در همین حال فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف مواد محترقه در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در 11 ماه امسال یک میلیون و 680 هزار انواع مواد آتش‌زا و محترقه  در استان کشف شده است.

سردارحیدر عباس‌زاده با بیان اینکه با متخلفان در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می‌شود گفت: با توجه به  اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم  پلیس استان بوشهر  برای برخورد با افراد مخل امنیت عمومی در آماده باش کامل قرار دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال در استان بوشهر آغاز  شده و برخورد با توزیع کنندگان مواد آتش‌زا  و محترقه در دستور کار قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار