مدیرعامل شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: در راستای توسعه فضای سبز و جلوگیری از آلایندگی ۶۸ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر جنگل‌کاری شد.
کد خبر: ۳۹۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 12 March 2017
 مهدی صفوی صبح امروز در  مراسم درختکاری در شهرک صنعتی بوشهر وضعیت این شهرک‌ها در استان بوشهر را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: صنایع و واحدهای تولیدی استان بوشهر در  19 شهرک و ناحیه صنعتی مستقر است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های برق، آب، گاز، راه دسترسی، خیابان‌کشی و فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر برنامه‌ریری لازم انجام شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی بوشهر با تاکید بر حل مشکلات در شهرک و نواحی صنعتی استان بوشهر افزود: در سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" با توجه به وضعیت موجود اشتغال در استان  نسبت به تقویت و رفع مشکلات واحدهای صنعتی اقدام موثری انجام شده است.

صفوی با تاکید بر توسعه فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خاطر نشان کرد: حفظ و ارتقای کیفیت وکمیت فضای سبز مهم‌ترین اولویت زیست محیطی در شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه 68 هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر جنگل کاری شد گفت: در راستای توسعه فضای سبز و جلوگیری از آلایندگی 68 هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر جنگل کاری شده است که 40 هکتار آن مربوط به شهرک صنعتی بوشهر 2 است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم شرکت در حفظ محیط زیست و ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ساخت تصفیه خانه فاضلاب برای جمع آوری فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی است که تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بوشهر 2 با ظرفیت 900 مترمکعب در شبانه روز هم اکنون در حال واگذاری انشعاب،  تصفیه و بهره‌برداری است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار